یافتن پست: #دل

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دلم هرشام شمعی می فروزد

که چشم شوق بر راهت بدوزد

ز ناچاری دلـم را چاره این است

که گاهی بشکند گاهی بسوزد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 21:01
+3
xroyal54
xroyal54
دل من هرزه نبود!! تنها از بین این همه انسان زیر تک درخت سیبش،


تو را آدم دیده بود...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 20:33
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلم احساس غم دارد ، در این انبوه ویرانی ، کمی تا قسمتی ابری ، و شاید باز بارانی .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:22
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلا تا خوب بودی بد نبودم ، کمر از بهر خدمت بسته بودم ، گفتی دلبر از من دور سازید ، مگر من قابل خدمت نبودم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:12
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
باران را دوست نداشت ، همیشه وقتی باران می بارید که او پر از گریه بود ، گریه را دوست نداشت ، همیشه هنگامی گریه می آمد که دلش شکسته بود ، دلش را هم دوست نداشت ، همیشه زمانی دلش می شکست که او را می دید ، اما او را دوست داشت و همیشه از و دلش و گریه می گذشت ، اما باران نه تمام مشکل همین جا بود او باران را دوست نداشت .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:08
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

می خندی ، می لرزد دلم !
انگار که قلبم روی گسل لب های توست …


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 19:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه چیز را فروختم
جز آن صندلی که جای تو بود
شاید…
آن روز که برگشتی خسته باشی..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 18:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن آینه اینقدر تماشایی نیست
حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا
دوبرابر شدن غصه تنهایی نیست؟
بی سبب تا لب ساحل مکشان قایق را
قایقت را بشکن! روح تو دریایی نیست
آه در آینه تنها کدرت خواهد کرد
آه دیگر دمت ای دوست مسیحایی نیست
آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست
خواستم با غم عشقش بنویسم شعری
گفت: هر خواستنی عین توانایی نیست...!
"فاضل نظری"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 17:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ایرانیه ساکن هلند تعریف میکرد که:

داشتیم تو خیابون میرفتیم یه پسره رو دیدم که موهاشو مدل تاج خروسی زده بود و 30 سانت تاج واسه خودش گذاشته بود و موهاشو هم رنگ قرمز و سبز کرده بود

یه دفعه به گیلکی گفتم: مرده شور تی ریختا بوبورد!! (یعنی مرده شور ریختتو ببره)

پسره یه دفعه برگشت گفت: شیمی دست درد نوکونه (یعنی دست شما درد نکنه)!!!!

در تمام دنیا فعالیم ها ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 17:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الهی بکامم شرابی فرست
شرابی زجام خطابی فرست
مرا کشت رنج خمار الست
دگر باره از نو شرابی فرست
دلم تا صفا یابد از زنگ غم
بدردی کشانت که تابی فرست
شد افسرده جانم درین خاکدان
زمهرت بدل آب و تابی فرست
زسر جوش خمخانهٔ حب خویش
بجام شرابم حبابی فرست
بلب تشنهٔ چشمهٔ معرفت
بساقی کوثر که آبی فرست
بعصیان سرا پای آلوده ام
زجام طهورم شرابی فرست
بمعمار میکن حوالت مرا
امیری بملک خرابی فرست
بدل تخم امیدگشتم بسی
بدین کشتزارم سحابی فرست
زدریای غفران و ابر کرم
مرا رحمت بی حسابی فرست
...فیض کاشانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 16:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ