یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجبــــ وفـــایـــی دآرد این دلتنگــــی…

تنهـــــاش که میـــذآریـــی میــری تو جمـــع و کلّی میگـــی و میخنــــدی…

بعد کـــه از همه جـــدآ شدی

از کـُنـــج تآریکـــی میآد بیرون

می ایستـــه بغـــل دستــتــــ …

دســتـــ گرمشـــو میذاره رو شونتــــ

بر میگـــرده در گوشــتـــ میگـــه:

خـــوبــی رفیـــق؟؟!!

بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصـــــلـا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی

هـــــر روز صبـــــح

شـــماره ات را مےگـــیرم

زنـــــی می گوید : دســتگــاه مشـــترک …

حرفــــش را قــطــع مےکنم

صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟

خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟

مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟

چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم

من هـم خـــوبم

مزاحــمت نمے شوم

اصـــلـا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مگر خودت نگفتی خداحافظ؟

پس چرا وقتی گفتم"به سلامت" نگاهت تلخ شد؟

برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر!

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم

و دلیل رفتنت را جویاشوم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه خانومه رو توفروشگاه دیدم گفت دلم لک زده واسه ماهى قوروم بوزون، دخترش خیلى شیک خندید گفت هاها منظور مادر!اوزون قورونه
من :|
اوزون بورون :|
شیر ماهی :|
سگ ماهی :|
سفره ماهی :|
عروس دریایی :|
پری دریایی :|
اسب آبی :|
بز کوهی :|
3ببر بنگال :|
قرقی لرستان :|
[!] :|
نوری همدانی :|
شمس تبریزی :|
سوزان کوری :|
مارگارات تاچر :|
ولادیمیر پوتین :|
ویکتور والدز :|
ننه ی سوباسا :|
زن داییه واکیوایاشی :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و حالا....
و اولین فردای رفتنت....
و اولین سیگاری که بر لبم نقش بسته.....
و لذت تلخ اولین کام عمیق.
و هجوم دلتنگی,
که شنیده ام ترک ندارد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:48
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ذهـــنــم آشــفـــتــه . . .

خــواب هــایــم پــریــشــان . . .

خــنــده هــایــم فــتــوشــاپــی . . .

درد و دل هــایــم بــا دیـــوارِ ایــنـجـا . . . !

مـیـزانِ هــمـدردی هــا هــم بــا لــایــک و کـامـنــت . . . !!!

و تـکــرار پـشـتِ تـکــرار . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:39
+3
be to che???!!
be to che???!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:37
+4
zahra
zahra
از همان اول که به استقبالش میروی
به فکر بدرقه کردنش هم باش
دل نبند !

@ramin-rtbm
آخرین ویرایش توسط zahra70 در [1392/05/31 - 14:15]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:13
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

من درد تورا ز دست آسان ندهم ، دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم ، ای دوست به یادگار دردی دارم ، کان درد به صد هزار درمان ندهم .



دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:45
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

چشمانت را برای زندگی ، پاهایت را برای همراهی و دلت را برای عاشقی میخواهم .

@NEGAR1992


5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:39
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ