یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا    نمیگویم   چرا   از   بهشتم   راندی؟یا   چرا   از آسمانم   رها   کردی؟چرا   مرا   از   خود   جدا   کردی؟دلم   یک   بغل   خدا   میخواهد  ...برای   تمام   شدن  ...برای   آغاز   شدن  ...برای   پریدن  .. .  خدایی    شدن!دست نوشته های یاسی_دلم خدا میخواهد...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به آغوش تومحتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو

پر از شوقم پر از خواهش

به دستای تو محتاجم

برای لمس خوشبختی

واسه تسکین قلبی که

براش عادت شده سختی

به چشمای تو محتاجم

واسه تعبیر این رویا

"که بازم میشه عاشق شد تواین بی رحمی دنیا"

به لبخند تو محتاجم

که تنها دلخوشیم باشه

بزار دنیای بی روحم"به لبخند تو زیباشه"
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما دل خود را به زندان رفاقت داده ایم آشنایان را سلامی از صداقت داده ایم گرچه دور از یکدیگریم در حریم امن خود یاد عزیزان بوده ایم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنیا رو چه دیدی ...
شاید روزی تو هم عزیز شدی دلکم
یوسف را هم ...
قبل از عزیز شدن فروخته بودن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه

از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک ، همه معنی یک زندگی است ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 11:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی ست .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:36
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 10:24
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
عشقت که به دل گرفته‌ام چون جانش  

در دست و بــــه صبر می‌کنم درمانش

وز غــــــــــــــایت عزت که خیالت دارد  

در خـــــــــانه‌ی چشم کرده‌ام پنهانش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 09:23
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
مادر ای زیباترین تصویر چشم انداز عشـق

مادر ای آرامــش رویایی پـرواز عشـق

ای که چشم هستی از روی تو روشن میشود

آفرینش با تو معنا می شود ای راز عشـق

با تو و آن چشمـــهای نازنینت مـــادرم

میشود یک عمراحساسم غزل پرداز عشق

دستهایم را بگیــــر و راهیم کن تا خـدا

با تو ایمانم تمـامست ای مرا اعجاز عشق

در کنارم باش تا پیـــدا کنم راهـی پس از

کوچه های بی کسی در کوچۀ دلباز عشق

لحظه ای بنشیـن ، کمی از آرزوهایـت بگو

تا بشوراند دلم را نغمــــــۀ آواز عشق

من هنوزم عاشق آغوشتم ، یادش بخیـــر

کودکیها و ، شب و ، لالایی و ، آغاز عشق
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 09:19
+1
korosh
korosh
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 05:13
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ