یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

در سکوت دادگاه سرنوشت ، عشق بر ما حکم سنگینی نوشت ، گفته شد دل داده ها از هم جدا ، وای بر این حکم و این قانون زشت .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:32
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بی تو تموم لحظه های اسیر غصه و غمه ، یه روز میام به دیدنت هرچی ببینمت کمه ، نمی رسه به گوش تو صدای فریاد دلم ، یه روز می فهمی دردمو که زیر خاکم و گلم .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:22
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یه شب خوب تو آسمون ، یه ستاره بود چشمک زنون ، خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون ، ستاره ی قشنگی بود ، آرومو ناز و مهربون ، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون ، اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون ، ابر اومد ستارمو دزدید و برد نامهربون ، حالا شبا به یاد اون زول میزنم به آسمون ، دلم می خواد داد بزنم آخه این بود قول و قرارمون ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیک ها رفته بالا...
میگن مستی و راستی...
پس هر کی یه سلامتی بگه...
اون چیزی که ته دلشه، بی ریای بی ریا...
اینم از سلامتی من:
به سلامتی کسی که هیچ وقت نفهمید چقدر دوستش دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:11
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
‏با من مدارا کن ، بعد ها دلت برایم تنگ خواهد شد …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چـهـ تـفـآوتـی میـکـنـد،
آن سـوی دنــیـآ بـآشیــم
یـآ فـقــط چــنـد کـوچــهـ آن طــرفـــ تـر؟!
پـآی عـــشــــق کــهـ در مـیـآن بــآشـد
دلــتـنـگـی دمــآر آدمــ را در مــی آورد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 13:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنها دلیل زندگیم با یه غمی دوستت دارم
داغ دلم تازه میشه اسمت رو وقتی میارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی از غصّه ی یک فاجعه دلگیر ترم

گاهی از گریه ی پاییز سرازیر ترم



خسته ام خسته تر از دغدغه های شب و روز

از سفید عبث موی دلم پیر ترم



کارم از غصه ی بی پایه و ناچیز گذشت

گاهی از آه فلک نیز فرا گیرترم



دزد دوران نفس تازه ی دل برده کنون

از صدای بم یک بغض نهان زیر ترم



بخت از زودترین لحظه به من پشت نمود

من به اجبار قضا از همگان دیر ترم



خاک خشکیده شده قلب من اما در چشم

دائم از سیلی و بی مهری تقدیر، ترم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯼ ؟ ﻣﻨﻢ ﻫﻮﻝ ﺷﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ …
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﮔﺎﺯ ﻣﯿﺰﺩﻥ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاران !

رها یم کنید...

اینجا دلی برای سوختن نیست

به بی راهه کج کنید قافله ام را

به بیابانم پناه دهید ....

نا کجا آبادم در آغوش

یاران!

وقتی صدای قافله خوابید

به شبان آرزو هایم بگویید :

در این بی کران هستی جا گذاشتمش !!!!

یادم را به باد بسپارید...!!!

دست نوشته های یاسی از شیراز_عنوان: قافله
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 12:03
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ