♥ نگار ♥
پیک ها رفته بالا...
میگن مستی و راستی...
پس هر کی یه سلامتی بگه...
اون چیزی که ته دلشه، بی ریای بی ریا...
اینم از سلامتی من:
به سلامتی کسی که هیچ وقت نفهمید چقدر دوستش دارم
♥ نگار ♥
چـهـ تـفـآوتـی میـکـنـد،
آن سـوی دنــیـآ بـآشیــم
یـآ فـقــط چــنـد کـوچــهـ آن طــرفـــ تـر؟!
پـآی عـــشــــق کــهـ در مـیـآن بــآشـد
دلــتـنـگـی دمــآر آدمــ را در مــی آورد . . .
♥ نگار ♥
تنها دلیل زندگیم با یه غمی دوستت دارم
داغ دلم تازه میشه اسمت رو وقتی میارم
♥ نگار ♥
گاهی از غصّه ی یک فاجعه دلگیر ترم
گاهی از گریه ی پاییز سرازیر ترم
خسته ام خسته تر از دغدغه های شب و روز
از سفید عبث موی دلم پیر ترم
کارم از غصه ی بی پایه و ناچیز گذشت
گاهی از آه فلک نیز فرا گیرترم
دزد دوران نفس تازه ی دل برده کنون
از صدای بم یک بغض نهان زیر ترم
بخت از زودترین لحظه به من پشت نمود
من به اجبار قضا از همگان دیر ترم
خاک خشکیده شده قلب من اما در چشم
دائم از سیلی و بی مهری تقدیر، ترم
♥ نگار ♥
ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯼ ؟ ﻣﻨﻢ ﻫﻮﻝ ﺷﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ …
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﮔﺎﺯ ﻣﯿﺰﺩﻥ !