یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﺍ

ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ

ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﻪ

ﺷﺒﯽ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺎﻫﺶ ﺭﺍ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پول دار باشی، فقیر باشی...
زشت باشی، زیبا باشی...
باهوش باشی، خنگ باشی...
پیر باشی، جوون باشی...
زن باشی، مرد باشی...

... بلاخره یه روز میمیری!!!
--------
از زندگیت استفاده کن ولی هیچ وقت بهش دل نبند!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدا ، همین صدا، همین صدا بود

درست ابتدای ماجرا بود



نفس شکست و در صدایمان ریخت

صدا ولی هنوز نارسا بود



سلام و انتظار و ترس و لبخند

و تازه اولین قرار ما بود



دلم ز پیله اش جدا نمی شد

پرنده ای که در قفس رها بود



صدا ترانه خواند و عاشقم کرد

صدا، همین صدا، همین صدا بود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:44
+4
ساناز
ساناز
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:39
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاه جلوی آینه می ایستم. . .

خــــــــــــودم را در آن میبینم. . .

دست روی شانه اش میگذارم و می گویم. . .

چه تـحــــــــــــملی دارد دلـ ـ ـ ـت. . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:35
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل که بیمار شد از دست رقیبان مددی

تا طبیبش بسر آریم و دوایی بکنیم

آن که بی جرم برنجید و به تیغم زد و رفت

بازش آرید خدا را که صفایی بکنیم

خشک شد بیخ طرب راه خرابات کجا است

کادر آن آب و هوا نشو و نمویی بکنیم

مدد از خاطر رندان طلب ای دل ورنه

کار صعب است مبادا که خطایی بکنیم

سایر طایر کم حوصله کاری نکند

طلب از سایه میمون همایی بکنیم

دلم از پرده بشد حافظ خوش گوی کجا است

تا بقول و غزلش ساز و نوایی بکنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:28
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یاری اندر کس نمیبینم یاران را چه شد دوستی کی آخر آمد،
دوستداران را چه شد
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست
خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد
کس نمی گوید که یاری داشت
حق دوستی
حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد لعلی از کان مروت برنیامد
سالهاست
تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد شهر یاران بود و خاک مهربان این دیار مهربانی کی سر آمد
شهریاران را چه شد
گوی توفیق و کرامت در میان افکنده اند کس به میدان در نمی آید سواران را چه شد
صد هزارن گل شکفت و بانگ مرغی بر نخاست عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد
زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد
حافظ اسرار الهی کس نمی داند خموش
از که میپرسی که دور روزگاران را چه شد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش همیشه در کودک میماندیم؟؟!!

تا به جای دلهایمان

سر زانوهایمان زخمی میشد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:23
+6
ساناز
ساناز

از غم خبری نبود اگر عشق نبود **** تکلیف دلم چه بود اگر عشق نبود .... قیصر

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:22
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کل ِدنیا را هم کـہ داشتہ باشــے … باز هم دلت میخواهد… بعضــے وقتها .. فقط بعضــے وقتها … براے یـک لحظہ هم کـہ شده … همہے ِدنیاے ِیــک نفر باشــے


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:21
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ