یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت / شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت / اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود / رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 14:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یارو از تو کلاهش ۱ دقیقه ای خرگوش در میاره
من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:59
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

کسی که با کسی دل داد و دل بست / به آسونی نمی تونه کشه دست .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی به این دلیل به در بسته خورده ایم که

از ابزارهای گشایش و بازنمون درها، در جای نامناسب استفاده نموده ایم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سهراب گفتی:" زیرباران باید رفت... چشمها را باید شست... جور دیگر باید دید "

چشمها راشستم باز همان را دیدم

جز دو رنگی و دروغ

جز غم و غصه و تلخی هیچ به چشمم نرسید.

پس چه شد آن همه توصیف قشنگت سهراب.

دورهء تلخ فریب

دورهء رنگ سیاهی ایست سهراب.

دورهء این همه نامردی هاست.

تو اگرمیدانستی! دل آسمان هم از دست بشر می گرید؟

باز سر می دادی زیر باران باید رفت؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺘﺎ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ
ﻻﻣﺼﺐ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻣﺎﺑﺎﯾﺪﺑﺒﺮﯾﻢ
.
.
.
.
ﻣﯿﺰﻭﮔﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺍ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:03
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تا زنده هستید، دل خود را زنده و شاداب نگهدارید؛ فرصت برای دلتنگی و مرگ بسیار زیاد است : اسکار وایلد .

دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:51
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
حال دلم خوب است …
آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را به خاک می سپارد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:41
+6
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:39
+5
-1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

هر وقت دلت برای دست خط کودکیت تنگ شد با اون یکی دستت بنویس


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:33
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ