یافتن پست: #دل

nanaz
nanaz
در CARLO
بعضی وقتا دروغ خوبه !
به مادر کم طاقت باید دروغ گفت :
باید بهش بگی حالم خوبه
غذا خوبه
هوا خوبه
دلمون خوشه
وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:27
+6
nanaz
nanaz
من این طوفان را بیشتر دوست دارم …
این دلشوره های سر به صخره کوبیده را بیشتر …
تو را بیشتر !
اما می هراسم از هر آرامشی که موج دامنش به طوفان تو نمی رسد !!!
من تو را طوفان میخواهم نه یک ساحل امن آرام که عشق هیچ نیست مگر همین نیاسودن ها !
.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 16:15
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:12
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خانه دل جای بیگانه نیست 

زود بیا تو می خوام در رو ببندم !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:08
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلم برای یک نفر تنگ است ...

نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم

رنگ موهایش را نمی دانم

لبخندش را هم ...

فقط میدانم که باید باشد و نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 15:07
+2
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 14:26
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقتا فقط منتظر یه بهونه ای که گریه کنی ، بغضت بشکنه ، که آروم شی... امـا خودت میدونـی چیـزی عوض نمـی شه و باز هم دلتنگــی مثل کوچـه های خیـــس بعد بـــارون.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونی این چیه؟
*
.
این تویی که تنها ستاره ی آسمون دل منی!!!
.
.
.
پایین تر نرو
.
.
.
* * * *
* ** *
* * *
وای اینا کجا بودن؟:)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 13:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمی یاد
قدیما فیس بوک و کلوب و پاتوق و  فتو شاپ نبود که
دخترای دم بخت با آش نذری و شله زرد دلبری میکردن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:54
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ
ﺩﻟــــﻢ ﺑــﺮﺍﺵ ﺧﯿﻠــــﯽ ﺗﻨـــــﮓ ﺷﺪﻩ
ﺍﻣــــــﺎ
ﻫﯿــــﭻ ﻏﻠﻄــــﯽ ﻧﻤـﯽ ﺗــﻮﻧـــﻢ ﺑﮑﻨــــﻢ   {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ