من این طوفان را بیشتر دوست دارم … این دلشوره های سر به صخره کوبیده را بیشتر … تو را بیشتر ! اما می هراسم از هر آرامشی که موج دامنش به طوفان تو نمی رسد !!! من تو را طوفان میخواهم نه یک ساحل امن آرام که عشق هیچ نیست مگر همین نیاسودن ها ! .
بعضی وقتا فقط منتظر یه بهونه ای که گریه کنی ، بغضت بشکنه ، که آروم شی... امـا خودت میدونـی چیـزی عوض نمـی شه و باز هم دلتنگــی مثل کوچـه های خیـــس بعد بـــارون.