دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هرکس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
تــَمام هوا را بو مي كشم
چشم مي دوزم زل مـي زنم...
انگشتم را بر لبان زميـن مي گذارم:
" هــــيس...
مي خواهم رد نفس هايش به گوش برسد..."
اما... گوشم درد مي گيرد از ايـن همـہ بي صدايي
دل تنگي هآيم را مچاله مـي كنم و
پرت مي كنم سمت آسمان
دلواپس تو مـي شوم كه كجاي قصه مان سكوت كرده اي
كه تو را نمـي شنوم !!!
كاش تو كودكي مي مونديم تا به جايه دلمون ، سرزانوهامون زخم ميشد
1392/05/17 - 13:15 توسط Mobile ( لايک توسط 1 کاربر )