یافتن پست: #دل

roya
roya
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:00
+6
roya
roya
آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ،
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند …
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:42
+3
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:32
+3
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:22
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:18
+3
roya
roya
در CARLO
کوی مجنون جای هر دیوانه نیست
قلب مجنون به لیلی خوشتر است
غیر لیلی لایق این خانه نیست
خانه ی دل جای هر بیگانه نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 10:50
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلها همه بهاران شد از شمیم باران

مه رخ نموده امشب در عید روزه داران

هرکس که در دعایش یادی کند ز یاران

شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران


دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 04:01
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دلتنگی هایم را زیر بغل زده ام

نشسته ام در انتظار روز های مبادا !


سهم من از تو همین دلتنگی ها ییست که بی دعوت می آیند و ...

خیال رفتن ندارند
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 03:50
+2
be to che???!!
be to che???!!

  تــَمام هوا را بو مي كشم



   چشم مي دوزم زل مـي زنم...




   انگشتم را بر لبان زميـن مي گذارم:



   " هــــيس...




   مي خواهم رد نفس هايش به گوش برسد..."



  اما... گوشم درد مي گيرد از ايـن همـہ بي صدايي




   دل تنگي هآيم را مچاله مـي كنم و



   پرت مي كنم سمت آسمان




   دلواپس تو مـي شوم كه كجاي قصه مان سكوت كرده اي



   كه تو را نمـي شنوم !!!


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 02:59
+3
be to che???!!
be to che???!!

“ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﻫﺪﻓﺖ ﺍﺯ ﺧﻠﻘﺖ پسر ﭼﯽ ﺑﻮﺩ؟ . . . . . . . ﮔﻔﺖ ﻫﺮ ﮐﺲ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺗﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ . . . . ﺍﯾﻨﻢ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺧﻠﻘﺖ ﺑﻮﺩ ... دخترا ﺣﺮﮐﺘﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﺪﯾﻦ ... ﻓﻘﻂ ﻧﻈﺎﺭﻩ ﮔﺮ پر پر زدن پسرا .ﺑﺎﺷﯿﻦ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﻦ”

5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 02:38
+3
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ