یافتن پست: #دوست

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@NEGAR1992

چقدر دوست دارم که یکیو داشته باشم،
ماله خود خودم،
یکی که نگرانم باشه،
یکی که براش مهم باشم...
یکی که مثل تو پشتمو خالی نکنه...
دلم یکی میخواد که وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،
کسی که جواب محبتامو با محبت بده...
دلم کسی رو میخواد که بتونم بهش ببالم...
دلم کسی رو میخواد که جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،
این دنیای منه...
دلم این روزا یه مرهم،یه دوست داشتن واقعی میخواد...
یکی که رفیق باشه،
یکی که دستاشو بگیرمو با هم یه عالمه قدم بزنیم...
دلم یه دوست داشتن میخواد...
دوست داشتنی که این روزا به این سادگی ها گیر نمیاد..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ















ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ ﺗﻮ ﺗﻠﻪ :))















ﮐﺎﺵ ﮐﻨﺠﮑﺎﻭ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﯼ





















ﻋﻤﻪ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ :))




















ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﻋﻤﻢ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺵ
































ﻣﻦ ﯾﻪ ﭘﺮﻧﺪﻡ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭم

















ﯾﻪ ﺗﻮﭖ ﺩﺍﺭﻡ ﻗﻠﻘﻠیه















ﺍﺻﻦ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﭼﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﮐﻪ ... ؟؟؟
















ﭼﻄﻮﺭﯼ؟















بیا دوری کنیم از هم















دوسم دالی

















. ﯾﻮﻫﻮ

















ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﺮﻡ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﯽ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ جمله ای و شعری قشنگ نیست مگر آنکه نشانی از تو در آن داشته باشد . حال هرکس که می خواهد آن را سروده یا نوشته باشد.

من آن می پسندم که نشانی از خانه ات می پرسد و به رمز می نمایاند؛

" خانه ی دوست کجاست ... "
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
به سلامتیه موتور سواری که کلاه کاسکتشو داد به دوست دخترش

تا اگه بقیه دوست دختراش دیدنش بتونه بگه خواهرم بود:|
6 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:50
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دختره : حاج اقا من دوست پسرمو ببوسم میرم جهنم؟ حاج اقا : پ ن پ باهواپیمای جت شخصی میری بهشت دختر : حاج اقا اگه شمارو ببوسم چی؟ حاج اقا : د ن د مثل اینکه تصمیمت واسه بهشت رفتن قطعیه....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:34
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیدا کردن کسی که دوستت داشته باشه سخت نیست ، پیدا کردن کسی که گند نزنه به اعصابت خیلی سخته !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:28
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:22
+5
saman
saman
دریغ میکنی از من نگاه را حتی

و نیز زمزمه ی گاه گاه را حتی

من و تو ره به ثوابی نمی بریم از هم

چرا مضایقه داری گناه را حتی؟

تو اشتباه بزرگ منی ، ـ ببخشایم

به دیده می کشم این اشتباه را حتی

به من که سبز پرستم چه گفت چشمانت؟

که دوست دارم ـ بخت سیاه را حتی

به دیدن تو چنان خیره ام که نشناسم ـ

تفاوت است اگر راه و چاه را حتی

اگر چه تشنه ی بوسیدن توام ـ ای چشم!

بخواه ، می کُشم این بوسه خواه را حتی

بیا تلالوء شعرم بر آب ها ـ امشب

تراش می دهد الماس ماه را حتی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 12:31
+3
saman
saman
ما گدايان خيل سلطانيم شهربند هواي جانانيم
بنده را نام خويشتن نبود هرچه ما را لقب دهند آنيم

گر برانند و گر ببخشايند ره به جاي دگر نميدانيم
چون دلارام ميزند شمشير سر ببازيم و رخ نگردانيم
دوستان در هواي صحبت يار زر فشانند و ما سر افشانيم

مر خداوند عقل و دانش را عيب ما گو مكن كه نادانيم

هر گلي نو كه در جهان آيد ما به عشقش هزاردستانيم
تنگچشمان نظر به ميوه كنند ما تماشاكنان بستانيم
تو به سيماي شخص مينگري ما در آثار صنع حيرانيم
هرچه گفتيم جز حكايت دوست در همه عمر از آن پشيمانيم
سعديا بي وجود صحبت يار همه عالم به هيچ نستانيم

ترك جان عزيز بتوان گفت ترك يار عزيز نتوانيم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 12:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ