یافتن پست: #دوست

alifabregas
alifabregas
هی تو کمی نزدیکتر بیا ، اما چیزی نگو بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:47
+6
alifabregas
alifabregas
دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . . کـه بــاشـد و نبــاشـد ! نفــس اسـت . . . تا بــاشم . . . تا باشی . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:44
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوستان لطفا توجه کنید که الان اخبار اعلام کرد که
بخاطر گرمای بی سابقه یک نوع ویروس چشمی خطر ناک شیوع پیدا کرده
برای جلوگیری از ابتلاع به این ویروس بطور مداوم دست ها رو با صابون مایع
و پلک هارو با شامپو بچه رقیق شده شستشو بدید
با امید به اینکه هیچکسی به این بیماری مبتلا نشه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:43
+6
alifabregas
alifabregas
تلخترین حرف : دوستت دارم اما … شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:41
+4
saqar
saqar
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 18:01
+10
-1
saqar
saqar
در CARLO
وقتی تو نیستی...
غریبانه زیستن کار من است
وقتی تو نیستی...
" واژه ها هم خساست می کنند نه دلبری "
کم آورده ام!
غریبی را بر این دو خط واژه " دوستت دارم " حک کن!
بی هوا نوشتم، به هوای کسی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:27
+8
-1
ساناز
ساناز


گوشيم مونده خونه دوستم رفتم بگيرم, ديدم بيست تاپيام دارم بازش کردم ديدم دوستم نوشته گوشيت مونده خونه ي مابيا ببرش!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:02
+3
-1
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
به اندازه چای داغ شب امتحان دوستت دارم

اما......اضطراب نمیگذارد نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:58
+6
saqar
saqar
در CARLO

بعضی آدمها حرفهایی می زنند که شنونده دوست دارد بشنود، حتی اگر آن حرفها دروغ و نادرست باشد. مردم اسم این آدمها را گذاشته اند " با سیاست". ولی من اسمشان را گذاشته ام " آدمهای کثیف".


بعضی آدمها همیشه راست می گویند و صداقت از خشنودی طرف مقابل برایشان مهم تر است. مردم به این آدمها می گویند" ساده" . ولی من اسمشان را گذاشته ام " آدمهای سالم".


در اینجا که ما زندگی میکنیم "آدمهای سالم" چندی است که کمرنگ شده اند و نقش "آدمهای کثیف" روز به روز پر رنگ تر می شود، شاید دلیلش خود ما باشیم. شاید چون راه را اشتباه گرفته ایم.


 بعضی آدمها باران را احساس می کنند بقیه فقط خیس می شوند...

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:31
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گفت:دوستت دارم هرچه گشتم مثل توپیدانشد. گفتم:خوب گشتی؟ گفت:آره گفتم: اگه دوستم داشتی نمیگشتی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:27
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ