یافتن پست: #دوست

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر / چو دیدم دوست میدارد دلت ، دل های ویران را . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:28
+6
saman
saman
در CARLO
توی اول دبیرستان دوست احمقم ترک تحصیل کرد
ولی ما به سلامتی دانشجو شدیم…
خدارو شکر الان ایشان ماشین هیوندا جنسیس داره
بنده هم  یک دستگاه ماشین حساب دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:24
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺩﯾﮕــﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯾــﯽ ﺭﺳﯿــﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﮔــﻪ ﺑﻪ ﺧــــــﺪﺍ ﻫﻢ ﺑﮕﯿـــﻢ: ﻋﺎﺷﻘﺘــــــــﻢ ﻣﯿﮕﻬــــــ : ﻋﺰﯾــﺰﻡ ﺑﻬﺘـــﺮﻩ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺘــــــــ ﻣﻌﻤــــــﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿـــــﻢ ! {-11-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:21
+5
مهسا
مهسا
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:05
+10
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

کسی که روی تو دیدست حال من داند----  که هر که دل به تو پرداخت صبر نتواند مگر تو روی بپوشی و گر نه ممکن نیست----  که آدمی که تو بیند نظر بپوشاند هر آفریده که چشمش بر آن جمال افتاد----  دلش ببخشد و بر جانت آفرین خواند اگر به دست کند باغبان چنین سروی----  چه جای چشمه که بر چشم هات بنشاند چه روزها به شب آورد جان منتظرم----  به بوی آن که شبی با تو روز گرداند به چند حیله شبی در فراق روز کنم----  وگر نبینمت آن روز هم به شب ماند جفا و سلطمت می رسد ولی مپسند----  کهگر سوار براند پیاده درماند به دست رحمتم از خاک آستان بردار----  که گر بیفکنم ﮐس به هیچ نستاند چه حاجتست به شمشیر قتل عاشق را----  حدیث دوست بگویش که جان برافشاند پیام اهل دلست این خبر که سعدی داد----  نه هر که گوش کند معنی سخن داند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:04
+5
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:54
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست ، هول هولکی و دمدستی. این دوستی ها برای رفع تکلیف خوبند اما خستگی ات را رفع نمی کنند. این چای خوردنها دل آدم را باز نمی کند خاطره نمی شود فقط از سراجبارمی خوریشان که چای خورده باشی به بعدش هم فکر نمی کنی . دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی است. پر از رنگ و بو . این دوستی ها جان می دهد برای مهمان بازی برای جوکهای خنده دارتعریف کردن برای فرستادن اس ام اس ها و ایمل های صد تا یک غاز. برای خاطره های دم دستی. اولش هم حس خوبی به تو می دهند. این چای زود دم خارجی را می ریزی در فنجان بزرگ. می نشینی با شکلات فندقی می خوری و فکر می کنی خوشحال ترین آدم روی زمینی. فقط نمی دانی چرا باقی چای که مانده درفنجان بعد از یکی دوساعت می شود رنگ قیر یک مایع سیاه و بد بو که چنان به دیواره فنجان رنگ می دهد که انگار در آن مرکب چین ریخته بودی نه چای . دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای سر گل لاهیجان است. باید نرم دم بکشد. باید انتظارش را بکشی. باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی باید صبر کنی. آرام باشی و مقدماتش را فراهم کنی. باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک. خوب نگاهش کنی. عطر ملایمش را احساس کنی و آهسته آهسته بنوشی اش و زندگی اش کنی ونتوانی فراموش اش کنی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:51
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پسره به دوست دخترش میگه: میخوای باهم ماشین آتش نشانی بازی کنیم؟
دختر:چی جوریه؟
پسر:اینجوریه که من انگشتامو از پایین به بالا روی پاهات حرکت میدم!بعدش تو هرجایی خواستی توقف کنم،میگی چراغ قرمز! ...
بعد از چن ثانیه:
دختر:چـــــــــ ـــراغ قرمز!
پسر:خفه شو!ماشین آتش نشانی واسه چراغ قرمز توقف نمیکنه..!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:38
+7
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:35
+4
roya
roya
در CARLO
تنهایی را دوست دارم، به شرط آنکه هر از گاهی دوستی بیاید تا درباره آن با هم گپ بزنیم.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 10:02
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ