یافتن پست: #دوست

*elnaz* *
*elnaz* *
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:17
+4
saqar
saqar
در CARLO
تیرت را به کدام سرزمین

نشانه گرفته ای ؟


اگر می خواهی آرش تقدیر من باشی


هرگز قلب مرا


مرز بندی نکن


.


.


.


قلبی که بی پروا


دوستت دارد ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:09
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:36
+2
saqar
saqar
در CARLO
نیا رو تاریکی فرا گرفته

دوست داشتن در پس مادیات پنهان است .


ارزشها با آوازی نا شناخته ُ خود را فریاد می زنند .


شادی رنگ می بازد .


خواسته ها در پی تفکر مالکیت تمامی اذهان در بر می گیرد .


سنت با پوششی جدید خود را عیان تر می کند .


تظاهر ُ  با نقش مذهب  ُگناه را می پوشاند .


وتقدس با تظاهر خود را از اصل رها میکند .


وتظاهر ریشه می دواند.


ریا ارزش می شود.ودر کنار دروغ هویت می یابد .


 انحصار ثروت را با  نام هدیه ی خداوندی جار زده میشود.


رسیدن به آرزوها ُ مایه فخر میشود .


وفخر دست مایه ای میشود به نام عنایت خداوندی .


وخداوند ُحیران از این اشرف مخلوقاتش .

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:36
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:17
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

گاهی وقتا باید خلوت کسی رو که دوستش داری بهم بریزی تا بفهمه تنها نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:14
+1
saman
saman
در CARLO

از دوستم پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟


سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایر[!]س؟


میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه دیگه


اون ستـونِ کجاست lمیخوام سرمو بکوبونم بهش

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 13:15
+7
saman
saman
در CARLO

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن.


گفت لال بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی.


از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم


والاه

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 13:12
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
مـردهــا سکوت نميکنن...!
فقط داد ميزنن....
نميتونن وقتی که ناراحت هستن گريه کنن و بهونه بگيرن...!
فقط داد ميزنن...!
اونا نميتونن به تو بگن من رو بغل کن تا آروم شم...!
فقط داد ميزنن...!
نميتونن بگن دلشون ميخواد تو آغوش تو گريه کنن...!
فقط داد ميزنن...!
ممکنه خيلی تو رو دوست داشته باشن...!
اما نميتونن صداشونُ مثِ دختربچه ها کنن
و جيغ بزنن و بگن عاشقتم....
فقـــــــــــط داد ميزنن...!
اون همه اينـا رو قورت ميده که بگه يه مـــَـرده...!
يه آدمِ محکم که ميتونه تکيه گاهت باشه...!
اما تو نگاه به قوي بودنش نکن...!
چون فقط داد ميزنه...!
از دادش دلگير نشو...!
تو قلبش يه بچه زندگي ميکنه...!
که پاکتر و رويايی تر از هر زنيه...!
گاهي دلش اونقدر ميگيره که فقط...!
داد ميـــــــــــــــزنه...
خان دایی
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:40
+9
saman
saman
در CARLO
آقا ما یه دوستی داریم مهندس کامپیوتر هستش
دیروز اومد پیش من گفت میخوام لپ تابم رو باز کنم
سوکت شارژش لغ شده ، قطع و وصل میشه هی
خلاصه بعد از ۱۲۰ دقیقه ، کامل بازش کردیم مادربردش رو نگاه کردیم
دیدیم سوکت شارژ سالمه !
فیش شارژر رو زدیم بهش ببینیم چه جوریه دیدم لغ بودن از سمت فیش شارژر هستش !
هیچی دیگه همونجا در دم بهش ایمان آوردم !
بعدش زنگ زدم به پت و مت آمادگی خودمون رو جهت جایگزینی اعلام کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:33
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ