یافتن پست: #رای

sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خارجیـا:
پیتـر: جولیا ما با هم به تفاهم نمیرسیم بهتره جدا بشیم
جـولیا: پیتر برایت آرزوی موفقیتمی‌کنم دوستی خوبی‌ بود.

ایـرانیا:
جمشیـد: فاطـی این رابطه فایده نداره میری یا برینم بهت بری پتیـاره؟:|
فاطی: الهی به حق پنج تن از دوست دختر بعدیت خیر نبینی، الهی زیر ۱۵ چرخ بری با احساساتم بازی کردی، الهی سیاه بخت بشی به حق امام قریب، از تو بهتر برای من جون میدادن پا ندادم :-
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایراد بنی اسراییلی چیست ؟؟؟


در زمانهای دور قومی زندگی میکردند ...


که فوق العاده بهانه گیر بودند ...


و منتظر فرصتی بودند که با اشتباه کوچکی


دنیا را بر سر شخص خاطی خراب کنند !


نه خوبی هایش را میدیدند و نه حسن هایش را !


این قوم بنی اسرائیل بودند !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:03
+4
مهسا
مهسا
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند...
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد!
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب "آدمیت" می دهند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
خودش ، 10 دقیقه پیش
دلشوره مرانداشته باش!
اینجا هم اتاقی من حسرت توست،
رنج میخورم،
اشک مینوشم،
من خوبم!میدانم باحسرتت چگونه تاکنم! فقط برایم بنویس:
هنوز هم لبخندمیزنی؟
.H.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:29
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرفی...
برای گفتن نمی ماند...
وقتی دلی ...
بی هیچ گناهی شکسته باشد...
وخرده های دل ...
چنان راه نفس کشیدنت را بند بیاورد...
که هر نفست...
با درد باشد...
و مدام چشمانت...
پر و خالی از اشکی شود...
که آن هم با درد است...
حرفی برای گفتن نمی ماند...
وقتی دردی راه گلویت را بند بیاورد...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:21
+6
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:12
+5
saman
saman
برایت خواهم نوشت

از ابهام لحظه ها

از تردید

از حجم مرگ آور نبودنت

از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

... برایت خواهم نوشت

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

برایت خواهم نوشت

حتی تو هم برای من نبودی...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:08
+6
saman
saman
برایت خواهم نوشت

از ابهام لحظه ها

از تردید

از حجم مرگ آور نبودنت

از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند

... برایت خواهم نوشت

از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد

از قناعت به یک خاطره ، یک یاد

از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من

برایت خواهم نوشت

حتی تو هم برای من نبودی...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ساندویــچ خریدم روش با فونت 36 نوشته با سس یک نفره ی رایگـــــــان...!
انگار مثلاً بلیـــــــــــــــط سفر به پاریـــــس گذاشته توش...!
والاااااااااا ب غرعان :))))))9
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:55
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ