♥ نگار ♥
ایراد بنی اسراییلی چیست ؟؟؟
در زمانهای دور قومی زندگی میکردند ...
که فوق العاده بهانه گیر بودند ...
و منتظر فرصتی بودند که با اشتباه کوچکی
دنیا را بر سر شخص خاطی خراب کنند !
نه خوبی هایش را میدیدند و نه حسن هایش را !
این قوم بنی اسرائیل بودند !!!
♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
saman
برایت خواهم نوشت
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی که رد میشوند و بوی تو را میدهند
... برایت خواهم نوشت
از حدیث تلخ بغضهای تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من و جای خالی تو و شبهای من
برایت خواهم نوشت
حتی تو هم برای من نبودی...
saman
برایت خواهم نوشت
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی که رد میشوند و بوی تو را میدهند
... برایت خواهم نوشت
از حدیث تلخ بغضهای تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من و جای خالی تو و شبهای من
برایت خواهم نوشت
حتی تو هم برای من نبودی...
دیروز کانال 3 یک مستند نشون داد خیلی قشنگ بود راجبع پرورش دهنده های مار بود بیچاره یکیشون مرد مار کبرا هندی نیشش زد و 30 دقیقه بعد مرد.داشت مار تخم میزاشت این داشت کمکش می کرد که مار نیشش زد.
1392/04/9 - 17:51وای چه بیرحم
1392/04/9 - 18:06دیگه زندگی همینه یک روز میایم و یک روز هم میریم ولی مهم که اونجوری که دوست داریم زندگی کنیم بدون زحمت و آزار برای دیگران.
1392/04/9 - 18:08اره.فقط مواظب خود باشیا
1392/04/9 - 18:11چشم.

1392/04/9 - 18:12