یافتن پست: #رای

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دفتر عشـــق كه بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون

به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیكه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو كارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیكنـــــــــــــــــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 22:55
+5
مهسا
مهسا
بعضی ها..
بعضی ها..........
بعضی ها را..............
عجیب از می اندازد.......!
فقط یک به هم زدن کافیست....
برای از ….....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:20
+3
مهسا
مهسا
این روزها..............................
آب وهوای آنقدر ست...
که رخت های را......................
فرصتی برای...............................................
شدن نیست.....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:37
+3
saqar
saqar
در CARLO
اعتراف میکنم وقتی بچه بودم بابام برام یه مرغ حنایی خوشگل و کرچ خرید. منم هی پرتش میکردم بالا تا پرواز کنه. اون فلک زده هم برای اینکه نیوفته بال بال میزد، مث خر کیف میکردم. بالاخره تو یه صانحه هوایی جان به جان آفرین تسلیم کرد. نخند خو بچه بودم دیگه!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:23
+5
saqar
saqar
در CARLO
میخوام از چندتا درد دخترونه براتون بگم :فکر کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه، دست کنی تو موهات. از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه مانتو ببندی. از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:12
+5
saqar
saqar
در CARLO
اه من اخر نفهمیدم ماجرای عشق و دوستی رو تا اونجا که من میدونم مث اتیشه یا میسوزونتت یا میسوزونتش یا با هم توش میسوزین....
نابودگرنا!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ئه وین و ئه سرین وئامانج
سه هاوره ی نزیکن
ئه وین ئامانج جوان ده کات
ئامانج ئه وین قایم ده کات
ئه سرین ده باریت
تا ئه وین بمینیت بو ئامانج شیعر بخوینی ...

عشق واشک و آرمان سه دوست نزدیک هم هستند .
عشق آرمان را زیبا می کند
آرمان عشق را محکم می نماید و اشک هم می بارد تا عشق بماند و برای آرمان شعر بخواند .

بهزاد ساوانا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+2
saman
saman
دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاسخ منطقی اکثر والدین ایرانی درمقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد: آخه کی تاحالا همچین غلطی کرده که تو میخوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد: حالا هرکی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:22
+6
sasan pool
sasan pool
تو شرایط فعلی با تنها ارزی که میشه از ایران خارج شد،عرض معذرته
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ