یافتن پست: #رای

sasan pool
sasan pool
دنیای عجیبی شده است !!!
برای دروغ هایمان خدا را قسم میخوریم و به حرف راست که میرسیم می شود جان تــو …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:57
+3
fariba
fariba
سخته یکرنگ بودن!
در دنیایی که مردمش برای
پر رنگ شدن، حاضرند هزار رنگ باشند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داری میگذری از من داری رد میشی آسون حرفی برات ندارم

بغضمو کردی پنهون اشکامو در میاری ولی انگار نه انگار

دستامو بگیر تو دستهات برای آخرین بار ...

یه لحظه چشمهات رو ببند شاید باز یادت بیاد

همون که گفتی بهش یه روز جای تو هیچکس نمیاد

این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

نشکن منو پسم نزن بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:18
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی ..

اونایی که بهت زنگ میزنن قلبت گروپ گروپ میــــزنه ..

همونایی که وقتی کنارت نشستن قایمکی بهت اس میدن دوست دارم و
به آسمون نگا میکنن ..

اونایی که همش قربون صدقت میررررن ..

همونایی که وقتی از دور می بی[!] دست تکون میدن و قند تو دلت اب میشه

و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

این دخترا اصلا تا به حـــــال به دنیا نیومدن ..

هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که منقرض هم بشه ..

البته عمه ی خدا بیامرز من اینجوری بود ..

به هرحال گفتم که در جریان باشید داداشیا ی گلم ..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدرعروس:خودت بگوخلافت چیه؟

داماد:فقط آدامس زیادمیجوم.

چرا؟

بوی سیگار رو از بین میبره .

مگه سیگارمیكشی؟

آره بعد از عرق حال میده

مگه عرق میخوری؟

آره گیرایی تریاك رو زیاد میكنه.

مگه تریاك میكشی؟

آره،ازبیکاری ک بھتره .

مگه بیکاری؟

آره همش كه نمیشه دزدی كرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:17
+6
roya
roya
در CARLO
بدانید و آگاه باشید . . .
این روزها اس ام اس هایی برای شما فرستاده میشوند با این مضمون:
“داداش من یه جا گیر کردم احتیاج به شارژ دارم یکی واسم میخری؟”
بعد که شما این لطف رو بهش میکنید
اس ام اس میده:
“بابت عیدی که بهم دادی ممنون”
زخم خوردم که میگما
گفتم که در جریان باشید
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:09
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 11:36
+6
saqar
saqar
در CARLO
“ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻡ… ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﺍﻧﻢ… ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﮕﺬﺍﺭﻡ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﯿﺎﯾﻨﺪ…”
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:02
+4
sasan pool
sasan pool
10 اتومبیل اسطوره ای دهه 1980 [لینک]
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:52
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ