یافتن پست: #رای

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هیچ وقت هیچ وقت برای نگه داشتن کسی که فرق تو را با بقیه نمی فهمد تلاش نکن‎ ‎. . . {-2-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/04/7 - 19:19]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 19:18
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
برایمـ از بازار یڪ بغض خوب بخر . . . این بغضـے ڪہ م‍ن دارم . . ؛ هر روز مـے شڪنـد . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:40
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار بابام گفت برو چایی بریز



منم گفتم تو نزدیک تری به آشپزخونه. برو بریز بیار بخوریم



پاشد رفت اون سر پذیرایی نشست گفت حالا تو نزدیک تری. برو بریز بیار بخوریم.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:55
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
طناب را به گردنم انداختند . گفتند : آخرین آرزویت ؟ . . . . .گفتم : دیدن عشقم ! گفتند : خسته است ، تا صبح برایت طناب بافت {-16-}{-60-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه زیر سبیل زندگی کردیم
زیر سبیل کورش کبیر،
زیر سبیل نادرجهان‌گیر،
زیر سبیلِ نداشته‌ی آغا محمدخان
زیر سبیل قزاقی رضا شصت‌تیر،
زیر سبیل‌های کوتاه شده از بالای لب
با قیچی مذهب
...
برای ما
زیرِ سبیل و زیر هشت فرقی با هم نداشت
و اینترنت آفریده شد در هشتمین روزِ خلقت
تا با هم به سخن درآییم
...
اعتراف می‌کنم به بدوی بودن خود و هم‌نسلانمان
اما اینترنت را چه دیده‌ای؟

شاید ما هم حماسه‌ای تازه آف[!]م
و کاری کردیم جهان، به جهان مجازی ما ایمان آورد!
اینترنت را چه دیده‌ای؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:34
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:32
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چایت را بنوش... نگران نباش... از گندمزار مـــــــــــــن و تــــــــــــو... مشتی کاه می ماند.. بــــــــرای بــــــــــــــــــادهــــــــا...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آمادگی واشنگتن برای برقراری پرواز مستقیم به تهران

دیگه آخر هفته ها به جا شمال میریم L.A با بچه ها
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسلام برای رد بت پرستی می‌گوید که آنان چیزی را که با دست خودشان درست کرده‌اند مورد پرستش قرار می‌دهند؛ پس هر چیزی که با دست بشر ساخته و سپس مورد پرستش قرار می‌گیرد بت نامید می‌شود؛ خوب به این تصاویر نگاه کنید، همه‌‌ی این مردم در جهل نگه داشته شده می‌دانند که این بتها (ضریحها) توسط انسانها و با صرف هزینه‌های کلان ساخته شده‌اند، جالب است که خود را ضد بت‌پرستی می‌دانند ولی هر کدامشان سعی دارند که دستمال یا چیزی مانند این را به این بت بمالند؛ عجیب اینجاست که اگر به ایشان بت‌پرست بگوئی ناراحت می‌شوند:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرمای چادر
گرم است……….. خیلی !

راستش را بخواهی تحملش سخت است …..

اما میدانی گرمای چادرم را چگونه صبوری میکنم ؟؟؟؟؟؟

وقتی به یاد می آورم چادرم برای تو آرامش روح می آورد صبور میشوم !

نه ! …… نه ! خیال نکن منتی هست! منتی نیست !


.

.

. اما تو را به خدا……!

تو هم مواظب نگاهت باش تا هوا گرم تر نشود !

من به غیرت مردان سرزمینم ایمان دارم .
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:56
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ