یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از صفحه صفحه ی " روزگــــارم" به صفحه ی کنار "
فیسبـــوکـم "منتقل شدی
که دارد برای "دوستــــی " تورا به من" پیشنـــــهاد
" میدهد.
" چقدر تلخ "
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز عصر پشمک خ[!]م روش نوشته بود ﺗﻮﻟﯿﺪﯼ ﺣﺎﺟﯽ حسین ، ﺣﺎﺟﯽ رسول ﻭ ﺣﺎﺟﯽ ذبیح اله…

ﻭﺟﺪﺍﻧﺎً ﺭﺍﺿﯽ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺣﺎﺟﯽ ﺗﻮ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﯿﻮفتن ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺸﻤﮏ خوردن ما!

ﺣﺎجی ها ﻣﭽﮑﺮﯾﻢ!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 23:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من همینم!

نه صدای نازکی دارم

نه قلبی بی درو پیکر

نه نازی ،برای نازیدن

نه ناخن های پرنسی

من همینم

❀... چادرسیاهی ساده میپوشم

فقط به ناز چادرم می نازم همین.. ❀
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
باید باکره باشى ، باید پاک باشى !
براى آسایش خاطر مردانى که پیش از تو پرده ها دریده‌اند . چرایش را نمی‌دانى فقط میدانى قانون است ، سنت است ، دین است . قانون و سنت را می‌دانى مردان ساخته‌اند ، اما در خلوت مى‌اندیشى به مرد بودن خدا و گاهى فکر می‌کنى شاید خدا را نیز مردان ساخته‌اند !

"سیمین دانشور"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من هنوز یک نفرم

برای پریدن پَر دارم، و هم بال!

اما ترسم از قیچی های کُندِ این ایلِ بی تبار است...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوق کارگری
==========
زلالی عرق پیشانی
و
فواره سرزنده خون کف دست
تنها دلیل
برای تحمل این
توسی یخ زده بتن و
سیاهی گداخته ی میلگرد است
و خاک، بهانه ی قدیمی
برای اشک و
نخریب بغض های خون آلود...
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوق کارگری
==========
زلالی عرق پیشانی
و
فواره سرزنده خون کف دست
تنها دلیل
برای تحمل این
توسی یخ زده بتن و
سیاهی گداخته ی میلگرد است
و خاک، بهانه ی قدیمی
برای اشک و
نخریب بغض های خون آلود...
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سالها رنج و عذاب یک شاعر
می تواند چنین شوقی را
برای کارگر خسته ای ،
به جوانی من
به ارمغان آورد....
(کارگر مبارز)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﻻﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ :
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ برادر ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﻨﯿﻤﻮﻥ ﮐﻤﯽ ﺯﯾﺎﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺼﻮﺭﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﺪﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﻢ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻨﻪ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮجّهم ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻪ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﺠرّد ﺑﻤﻮﻧﻢ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﯾﻌﻨﯽ یکم قابل تحملی
[!] زود باش دیگه<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 21:59
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO


سیگارم چه زیبا کام میدهد ...

او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم می سوزاند من از لبانش بوسه ها میگیرم ..٬

چه لذتی دارد این رفاقت بی منت ..

او از جان مایه میگذارد و من از عمر ........!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 20:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ