یافتن پست: #رای

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش این زمانه زیر و رو شود / روی خوش به ما نشان نمیدهد
وسعتی به قدر جای ما دو تن / گر زمین دهد زمان نمیدهد
هیچکس برای تصمیم دل / دست دوستی تکان نمیدهد
هیچکس به غیر ناسزا تو را / هدیه ای به رایگان نمیدهد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرکســـــی برای خودش خیابانی دارد، کــوچه ای، کـافی شاپی و عـطری کـــه بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چَنــگ می زند .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:02
+4
saqar
saqar
در CARLO
معنی کلمات..........ﮐﻮﺭﺗﺎﮊ : ﭘﻮﺩﺭ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺎﺑﻴﻨايان
ﮐﻠﯿﻤﺎﻧﺠﺎﺭﻭ : ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﮐﺮﯾﻢ ﺑﺎﻗﺮﯼ ﺩﺭ
ﺯﻣﯿﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﺮﯾﻢ ! ﺍﻭﻧﺠﺎﺭﻭ !
ﺿﺎﻣﻦ ﺁﻫﻮ : ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺁﻫﻮ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺁﻥ ﺭﺍ
ﺑﮑِﺸﯿﻢ ﺁﻫﻮ ﻣﻨﻔﺠﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .
... ﻣﺸﺮﻭﺑﺎﺕ : ﺭﻭﺑﺎﺕ ﻣﺸﻬﺪ ﺭﻓﺘﻪ
ﻧﻠﺴﻮﻥ ﻣﺎﻧﺪﻻ: ﻧﻠﺴﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ
ﻗﻤﻘﻤﻪ : ﭖَ ﻥ ﭖَ ﻗﻢ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩﻩ
ﺧﻠﻮﺹ : ﺧﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﻋﻠﯽ ﺩﺍﯾﯽ ﺍﯾﻨﺎ
ﺷﻬﺎﺏ ﺣﺴﻴﻨﻲ : ﺷﻬﺎﺑﻲ ﻛﻪ ﺷﺒﻬﺎﻱ ﻣﺤﺮﻡ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ
ﺩﻳﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ
ﺑﯽ ﮐﺮﺑﻨﺎﺕ : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺤﺸﻬﺎﯼ ﺭﺍﯾﺞ ﻣﯿﺎﻥ ﺷﯿﻤﯿﺪﺍﻧﺎﻥ
ﺩﯾﭙﻠﻤﺎﺗﯿﮏ : ﻓﺮﺩ ﺩﯾﭙﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﺎﺗﯿﮏ ﺯﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:44
+4
hosein
hosein
به نیوتن گفتند برای چی از افتادن سیب تعجب کردی ؟؟؟

نیوتن گفت برای این که من زیر درخت گلابی نشسته بودم,,,,,,,,
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 14:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
گلوی آدم را

باید گاهی بتراشند

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود ...

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

که در گلوی آدم است ...

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نصب تعدادی ایستگاه های اتوبوس متفاوت در شهر لندن برای اینکه مردم خسته نشوند!
ای کاش مام اینجا بودیم:
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 22:45
+3
saqar
saqar
در CARLO
یکشنبه ها مسیحیا میرن کلیسا واسه سلامتی همه دعا میکنن...
پنجشنبه ها بوداییها میرن به معبد برای صلح جهانی دعا میکنن...
جمعه ها ایرانیا میرن نماز جمعه واسه نصف دنیا آرزوی مرگ میکنن...
مملکته داریم؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 19:21
+7
saqar
saqar
در CARLO
شرایط داف شدن در ایران چیست؟
به نام خدا
ساپورت:)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 18:37
+4
saman
saman
آه عزیزکم ...



چه عشوه های دست نخورده ای



برایت نگه داشته ام ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 16:13
+3
saman
saman
ديگر دير است!


خيلی دير!


برای اينكه يادت بيافتد دوستم داری...


ديگر دير است!


برای اينكه بفهمی عاشقم بوده ای


ديگر دير است !


و دير يعنی حالا كه با خاطره هايت


... بيشتر از حضورت


خو گرفته ام...


دير يعنی حالا



كه آرامم بی تو


دير آمدی بانو ...!
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/5 - 15:40]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:40
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ