یافتن پست: #رای

ronak
ronak
{-11-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:17
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر...
خدایا واقعا شکرت!
چه دنیای جالبی برای ما آدما ساختی... همه میخوان ما رو از هم جدا کنن. همه شش دانگ حواسشون به ماست که یه موقع همدیگرو نگاه نکنیم... یه وقت گوشیم دستم نباشه که دارم باهاش حرف میزنم...
خدایا شکرت... با این آدمها و این همه درد و غصه. شکرت. بازم شکرت.
یعنی اگه ما از هم جدا بشیم خیال همه راحت میشه؟؟؟...شکــــــــــــــــــــــــــــــــــر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:13
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خدایا! تمامی آنچه برای سال جدید از تو میخواهم،یک حساب بانکی چاق و چله است و یک هیکل باریک،لطفا اینها را مثل سال قبل با هم اشتباه نگیر!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:02
+6
ronak
ronak
موتور سورای به سبک افغانی !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:59
+6
mehdy
mehdy
در مدرسه ی زندگی ، در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود.
{-35-}{-41-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:25
+3
ronak
ronak
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.
بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم
و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم
تا بدانی ای خوبم
دیوانه وار دوستت دارم....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:03
+8
sasan pool
sasan pool
آرام بخواب...!

گوسفندان را چوپانشان دارد می درد، به نام تو...!

آرام بخواب....!

((گرگ برای خودش شرافتی دارد))

حالا که انسان درنده شده است....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:59
+4
ronak
ronak
وقتی چـــــــــــشم هایتـــ
روبروی قنوتــــــــ دست هایتـــــــــ
مــــــــتولد شد
مــــــــــــــرا هم با خود ببر

( دلم بـــرای آسمان و صاحبش تــنگــــــــ شده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:52
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آرامتــر تكــانـش دهیــد... مـَـرگ مَغـــزی شُــده...بــایـد زودتـــر دفــن شــود... چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد... ... اِحســـاسَـــم استــــ ! تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــود خـــــودمــ دیـــدمــ ، كســـی لِهــــش كــــــرد و رَفــتـــــ.....!!!{-31-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:51
+8
ronak
ronak
تمـ ــام غصـ ـه هــ ــایــی را کـ ــه بــرایــ ـت خـ ــوردم

بـــ ــالا اوردم!

طـ ــعــ ـم بــ ـیهــودگـ ــی مــیــداد.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ