sasan pool
آرام بخواب...!
گوسفندان را چوپانشان دارد می درد، به نام تو...!
آرام بخواب....!
((گرگ برای خودش شرافتی دارد))
حالا که انسان درنده شده است....!
ronak
تمـ ــام غصـ ـه هــ ــایــی را کـ ــه بــرایــ ـت خـ ــوردم
بـــ ــالا اوردم!
طـ ــعــ ـم بــ ـیهــودگـ ــی مــیــداد.....!

1390/12/23 - 14:18رایست چرا واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
1390/12/23 - 14:19-18-}




























1390/12/28 - 18:44