یافتن پست: #رای

مهسا
مهسا
یه خیابونایی...
یه عطرایی...
یه آهنگایی...
یه تکیه کلامایی...
یه لباسایی...
یه کارایی...
یه روزایی...
یه پارکایی...
یه فیلمایی...
یه عکسایی...
یه...
اینا شاید هیچی نباشن،اما گاهی خیلی عذاب آورن برای
یه آدمایی
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:21
+7
هر کس برای نداشته هاش میجنگه ...
گفته شده که در گذشته بین ایران و روم جنگ در میگیره؛ امپراتور روم میگه: ایران برای پول میجنگه و روم برای شرافت، کوروش در جوابش میگه که درسته، هر کس برای نداشته هاش میجنگه!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:11
+12
ali rad
ali rad
تو ... ،

فرصتی برای دنیا هستی؛

قرار نیست کسی را تکرار کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:00
+3
مهسا
مهسا
یه نگاه هایی هست که به آدم جرات میده ...
یه لبخند هایی هست که به آدم قدرت زندگی میده ..
برای همتو از اینا آرزو میکنم!
{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:54
+4
ali rad
ali rad
همه ی فعل هایم ماضی اند،ماضی بعید،ماضی خیلی خیلی بعید.دلم برای یک حال ساده تنگ شده است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:53
+3
مهسا
مهسا
در قلبم

بـَرایِ هَمیـشـــه پلمپ شـُد !

به جـــرم ِ دوست داشـتَن هـایِ بـی مـورِد
...
لـطـفـا" دیـگـَر سـراغ آن نَیـاییــد !

حــَتـی بـا مـجـوز رَسـمـی اَز عـَقـل . . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:43
+4
maryam
maryam
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال، برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم. کینه ها را بسوزانیم، زردی خاطرات بد را به آتش بسپاریم، سرخی عشق را از
آتش بگیریم و آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 21:23
+3
saeed
saeed
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ
ﻧﻪ ﺑﺮای ﺗﻮ
ﮐﻪ دروغ ﺑﺮاﯾــــﺖ ﺧـــﻮد زﻧﺪﮔﯿﺴﺖ
ﻧﻪ ﺑﺮای ﺧﻮدم
ﮐﻪ دروغ ﺗﻨﮫـــﺎ ﺧﻂ ﻗﺮﻣﺰ زﻧﺪﮔﯿـــﺴﺘــــ ﺑـــﺮاﯾﻢ

... ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮐﻪ ﭼﺮا ﻣﺰه ے ﻋﺸـــــــﻖ را
از دﺳﺘـــــــــ ﺗــــــﻮ ﭼﺸﯿــــﺪم
ﺗﺎ ھﻤﯿﺸﻪ در ﺷﮑـــــــــــ دروغ ﺑﻮدﻧﺶ ﺑﻤـــﺎﻧﻢ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:09
+1
مهسا
مهسا
بعضی آدمـا ؛ مثـل دیـوارای

تـازه رنــگ شـده هستن ....

نـباید بــهشون نـزدیک بـشی

چه بــرسه کـه بخــوای

بهشــون تکــیه کـــنی ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:19
+2
مهسا
مهسا
آیــــنه با تـــو ام . . . محــــض رضای خـــدا برای یــــکبار هم شـــده به جـــای چشمـــهایم دلـــم را نشان بـــده تـــا بدانــــند ... دیـــوار دلـــم آنقــــدرها هم که فـــکر میــــکنند کـــوتاه نیــــست . گاهـــی زیـــادی کـــوتاه می آیم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:24
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ