fowkes
بچه ها کسی میدونه guy fowkesکی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
benyamin
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .......
علـــــــــــــــــی
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...
علـــــــــــــــــی
فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛
فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛
فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛
فقر اینه که بچه ات تا حالا یک هتل ۵ ستاره رو تجربه نکرده باشه و تو هر سال محرم حسینیه راه بندازی؛
فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما ماجرای مبارزات بابک خرمدین رو ندونی؛
علـــــــــــــــــی
به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن ، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن !
علـــــــــــــــــی
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن . . .
وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن . . .
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن . . .
به سلامتی همه مادرای دنیا . . .
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!
آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت
تنش را به تو می سپارد
فاحشه نیست... !!!
و آنکه برای به دنبال کشاندن تو
تنش را از تو دریغ می دارد
باکره نیست....!!!
من رفتم کلاس نبود برگشتم
1390/12/23 - 17:24 ( لايک توسط 1 کاربر )فداتم ببخش گلم

1390/12/23 - 17:25 ( لايک توسط 1 کاربر )بغض نکنی رامینم ها..دلم میگیره قربونت برم
1390/12/23 - 17:27 ( لايک توسط 1 کاربر )فدای اون دلت بشم برو عزیز اگه کار داری مزاحمت نمیشم
1390/12/23 - 17:29 ( لايک توسط 1 کاربر )


1390/12/23 - 17:29 ( لايک توسط 1 کاربر )