یافتن پست: #رای

مهسا
مهسا
خــاکــ هــای روی شیــشــه

صــورتــــ بــاران را خــطـ خـطــی کـرده اسـتـــ

پــاکـ کـنـتـــ را بـــردار

و خطــهـا را پــاکـــ کـن

تــا بــاران بـــرای هـمـیـشـه جـــوان بـمـانــد . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:41
+3
مهسا
مهسا
مــرگــ،

اجــاره بهـــا بــود

بـــرای خــانــه ی زنــدگــی کـــه

مــدام چــکــه مــی کــرد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:38
+3
maryam
maryam
از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی . . .

منتظر آن روز هستم

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:13
payam65
payam65
ارسطو:(در اهمیت ازدواج برای مردان)
زن خوب مرد را خوشبخت میکند و زن بد مرد را فیلسوف میکند واین برای هر مردی خوبست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:09
payam65
payam65
کوروش کبیر:من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 13:34
+2
مهسا
مهسا
پشیمانی از کارهایی که انجام داده ایم



با گذشت زمان کم می شود




اما برای کارهایی که انجام نداده ایم




همیشگی و دائمی است .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 02:49
+7
مهسا
مهسا
خیلی ها برای لذت بردن از زندگی ،
گذشته ی خود را رها می کنند و می گویند:
امروز انگار نخستین روز عمر منه!
اما من ترجیح می دهم که بگویم
امروز آخرین روز از زندگی منه
و میخواهم از لحظه لحظه ی آن استفاده کنم گویی که فردایی در کار نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 01:36
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بهانه....
گاهی دلت بهانه هایی می گیرد
که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری
... ... که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
... گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...
گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری
انگیزه ای برای فردا نداری
و حال هم که...
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را
تنگ در آغوش بگیری
و گوشه ای ،گوشه ترین گوشه ای
که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...
گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:53
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
برای شناخت آدما نباید عجــــــــــول بود
دیر یا زود خیلـی قشنگ خودشونو نشونت میدن
فقط باید صبــور بود ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:41
+6
مهسا
مهسا
@asall اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده ، کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه !{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:26
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ