♥ نگار ♥
انقدر درازی کاذب دیدم الان شک دارم زرافه کلیپس میزنه یا کفشاش پاشنه بلنده...
شما چی میگین؟؟؟؟؟؟؟
محمد حسن کاظمی
مادر من هرگز بهشت را زیر بایت ندیدم. زیر بای تو ارزوهایی بود که از ان گذشتی بخاطر من....
♥ نگار ♥
یکی از بدبختیهای کچلها میدونید چیه؟؟ اینه که:
اگه توی جمع فقط اونا کراوات زده باشن باز هم وقتی میخوان بهش اشاره کنن
میگن : اون یارو ! کچله !
حالا این تو سرشون بخوره !
اگه به شخص بغل دستیش کار داشته باشن میگن :
اون یارو که بغل کچله نشسته !
واقعا عجب مکافاتی دارن کچلا!