یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میروم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا میبرم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش
میبرم تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ گناه
شستشویش دهم از لکه عشق
زین همه خواهش و بیجا و تباه
میبرم تا ز تو دورش سازم
ز تو ای جاوه امید محال
میبرم زنده به گورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال
ناله میلرزد و میرقصد اشک
آه ؟ بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمه جوشان گناه
شاید آن به که بپرهیزم من
به خدا غنچه ی شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله آه شدم صد افسوس
که لبم باز بر آن لب نرسید
عاقبت بند سفر پایم بست
میروم خنده به لب خونین دل
میروم از دل من دست بردار
ای امید عبث بی حاصل
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 14:54
محمد
محمد
اغوش تو مجهول ترین معادله ی دنیاست!!!
نه زمان در ان تعریف می شود,نه مکان...
از هر بعدی بی انتهاست...
هرچه هست اکسیژن ناب , که به من زندگی می بخشد ...
تنها مجهول زندگیم که نمی خواهم هیچ وقت و هیچ وقت حل شود...!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوراهی های زندگی وقتی است که نمی دانید
در شیشه ای مقابل تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سلامتی پسری که ساعت ۳ نصف شب زنگ زد به عشقش دید اِشغاله ، اما نه ناراحت شد نه بغض کرد !تنها کاری که کرد این بود که . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.زنگ زد به اون یکی عشقش

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:34
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم اومد یه دفه تق زد پسه کلم ...

میگم چرا میزنی؟؟؟ <img src=(" title=":((" />((((((((((((

برگشته میگه لواشك هارو رو از ترس تویه جونور قایم کردم از صبح دارم میگردم خودم پیداشون نمیکنم.. :|

منو میگی:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدرس دادنای مامانم خیلی عجیبه.. دیروز زنگ زده میگه میای دنبالم؟؟ میگم کجایی؟
میگه والللا این جا یه خیابونه من کنار یه پرایدم، روبروی تیر برق!!
من :|
تهران با این عظمت :|
جی پی اس :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم باید یکی رو داشته باشه !

ساعت دو نصفه شب بهش اس ام اس بزنه ،

بگه دلم گرفته … اونم بگه خفه شو...بزار بخوابم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاد نگاه ریاضی به زندگی:

اگه بابای دختر پولدار باشه یه دونه دو میزاریم

اگه خوشگل باشه به صفر میذاریم جلوش

اگه چشاش رنگی باشه یه صفر دیگه اگه

وقتی میخنده لپش چال بیفته یه صفر دیگه

ولی اگه باباش پولدار نباشه چیزس جر صفر باقی نمیمونه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:32
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ