یافتن پست: #شب

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
شبهای قدر چه دعایی کردید؟

  • آزادی فلسطین  (1 رای و 33.33.. درصد )
  • آزادی سوریه (0 رای و 0 درصد )
  • آزادی مصر (0 رای و 0 درصد )
  • پیروزی لبنان (0 رای و 0 درصد )
  • زن بگیرم (0 رای و 0 درصد )
  • شوهر کنم (1 رای و 33.33.. درصد )
  • پولدار بشم (1 رای و 33.33.. درصد )
  • تو درسم موفق بشم (0 رای و 0 درصد )
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 12:10
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شب بر همه خوش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:55
+4
be to che???!!
be to che???!!
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:38
+2
be to che???!!
be to che???!!
خطاب به پسرها:

 

ایا فکر می کنید بی عرضه اید؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟


 


ایا فکر میکنید به هیچ دردی نمی خورید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟


 


ایا فکر می کنید بی مصرفید ؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟


 


ایافکرمی کنیدزشتید؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟


 


به خدا حق دارید!!!!!!!!!!



 


(هه هه هه از طرف همه ی دخترا ی ضد ضد پسر .شاد باشید.)



 
11 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:21
+5
-1
be to che???!!
be to che???!!
اگرپسری بر ضد دخترها حرفی زد بدونید

ازهمه بیشتر دنبال دخترهاست و براشون له له میزنه!!

حکایتش حکایت همون گربه هست که دستش به گوشت نمیرسید می گفت پیف پیف بو می ده!

تا حالا صد تا دخترسر کارش گذاشتند و حالشو گرفتند !

....

تا حالا هر چی التماس کرده دخترای ناز ایرونی که سهله یه وزغ ماده هم تحویلشون نگرفته!!
توی دانشگاه نمره های ماکزیمم دخترا رو دیده و برای اینکه کسی نفهمه آی کیوش در حد کلوخه مجبوره بشینه برای دخترا حرف در بیاره

تو خونه همش به خاطر شلخته بودنش (مخصوصا موها و دماغ ) و تمیزی و خوشتیپی خواهرش مدام زدند تو سرش

از اینکه با صد نوع مدل موی مختلف و خط ریشای عجیب غریب نمیتونه قیافه مثل اژدهاشویه کم شبیه آدما بکنه به دخترای ایرونی که با آرایش زیباتر میشند حسودی می کنه

می بینه یک نفر تو دنیا پیدا نمیشه که فقط یه بار منتشو بکشه و باید یه عمر ناز کش باشه

می بینه خیلی از مردا و پسرای اطرافش (وحتی خودش) حاضرند با اشاره یه خانم همه چی شونو فدا کنند اون وقته که یه جاش به شدت میسوزه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:19
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:49
+1
be to che???!!
be to che???!!


شباهت آقايون با آگهي هاي بازرگاني چيست؟ شما نمي توانيد يك كلمه از حرف هاي آنها را باور كنيد و هيچ چيز براي زماني بيش از 60 ثانيه دوام نمي آورد.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:49
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زن از شوهرش می پرسه:

عزیزم ، تو منو دوست داری؟


مرد میگه : خوب معلومه عزیزم ،

اگه دوست نداشتم چطور می تونستم

هر شب بیام خونه پیشت وقت و عمرم رو تلف کنم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:47
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
اینقدر بدم میاد از اینایی که باهاشون چت میکنی
وقتی چت تموم میشه میخوان برن بخوابن
میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!
آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟
آیا طرف مقابل ساقه ی کرفس است!؟{-12-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:17
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺧﻔﻦ ﺣﺲ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﺍﺭﻡ
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮﺍﻳﻦ ﺷﺒﺎﻱ ﻗﺪﺭ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ
ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ !!!!!!!!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:10
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ