یافتن پست: #شب

*elnaz* *
*elnaz* *
نصف شبی یارو زنگ زده میگه شما؟؟ ... گفتم ببخشید گوشیمو اشتباه برداشتم{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:00
+3
be to che???!!
be to che???!!
 وقتي كسي رو دوست داري. حاضري جون فداش كني حاضري دنيا رو بدي فقط يك بار نگاهش كني.

به خاطرش داد بزني.به خاطرش دروغ بگي.............رو همه چيز خط بكشي حتي رو برگ زندگي.

وقتي كسي تو قلبته حاضري دنيا بد باشه........فقط اوني كه عشقته عاشقي رو بلد باشه.

قيد تموم دنيا رو به خاطر اون ميزني..........خيلي چيزا رو مي شكني تا دل اون رو نشكني.

حاضري كه بگزري از دوستاي امروز و قديم.........اما صداشو بشنوي شب از ميون دو تا سيم.

حاضري قلب تو باشه پيش اون گرو..........فقط خدا نكرده اون يك وقت بهت نگه برو.

حاضري هر چي دوست نداشت به خاطرش رها كني.........حسابتو حسابي از مردم شهر جدا كني.

حاضري هر جا كه بري به خاطرش گريه كني..........بگي كه مهتاجشي و به شونه هاش تكيه كني.

وقتي كسي تو قلبته يك چيز قيمتي داري...........ديگه به چشمت نمياد اگر كه ثروتي داري .

حاضري هر چي بشنوي حتي اگر سرزنشه.........به خاطر اون كسي كه خيلي برات با ارزشه.

حاضري هر كي جز اونو ساده فراموش كني.........پشت سرت هر چي ميگن چيزي نگي گوش كني.

حاضري كه بگذري از مقررات و دين و درس...........وقتي كسي رو دوست داري معني نميده ديگه ترس
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:13
+2
-1
be to che???!!
be to che???!!

دلم شور ميزند نكند اين شبها كسي هم تو را آرزو كند ، نكند دعايش مستجاب شود .....

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:02
+5
-1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

سپید در دور دست قویی پرید بی گاه از خواب شوید غبار نیل ز بال و پرسید لب های جویبار لبریز موج زمزمه در بسترسپید در هم دویده سایه و روشن لغزان میان خرمن دوده شب تاب می فروزد در آذر سپید همپای رقص نازک نی زار مرداب می گشاید چشم تر سپید خطی ز نور روی سیاهی است گویی بر آبنوس درخشد زر سپید دیوار سایه ها شده ویران دست نگاه در افق دور کاخی بلند با مرمر سپید
سهراب سپهری

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:30
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ستاره می گوید : دلم نمی خواهد غریبه ای باشم میان آبی ها ستاره می گوید : دلم نمی خواهد صدا کنم اما هرجای آوازم به شب درآمیزد کنار تنهایی و بی خطایی ها ستاره میگوید : تنم درین آبی دگر نمی گنجد کجاست آلاله که لحظه ای امشب ردای سرخش رابه عاریت گیرم رها کنم خود را ازین سحابی ها ستاره می گوید : دلم ازین بالا گرفته می خواهم بیایم آن پایین کزین کبودینه ملول و دلگیرم خوشا سرودنها و آفتابی ها

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:21
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم، آغوشت نیست، اما!

خیالت را به آغوش میکشم

عطر تنت را میبویم؛

نوازش صورتت را

با گونه هایم......

به هیچ نمیدهم.....

امشب اینگونه است!

فردا شب و شبهای دگر را چه کنم !!!؟

دلم می گیرد

وقتی ...

می نویسم فقط برای تو ...

ولی ...

همه می خوانند جز تو

میترسم.......!

میترسم.....

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻭ ﺁﻥ

ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩ ام،ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ

ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ،ﺷﺮﻡ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﮕﻮﯾﻢ...............

میخواهد تنهایم بگذارد..........!

دلم مرگ میخواهد.........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:04
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 21:15
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:56
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:35
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وصیت حیف نون :


من از شب اول قبر می ترسم منو شب دوم خاک کنید ! {-15-}{-33-}{-33-}


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:17
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ