binam
تار نمای دل من
صبح نگاه تو شده
نروی از بر من
کین صبح به شب نزدیک است
بی نام
AmiR
شب بخیر گفتن عاشق به عشقش
منم دوستدارم بیشتر ازهر چیزیوهرکس.
واس همیشه میخوامت بوووس از لبای که چند وقته تو حسرتشم.
توام خوب بخوابی عشق یکی یدونم.
عاشقتم.
نفس من تویی بدون تو میمیرم تنهام نذارپس.
شبت بخیر.
binam
در این شب سرد
بیدارم و بس
دلتنگ توام
درگیره قفس
..
.
Mitra Mohebbi
مکالمه دو پسر : پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه … پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست ( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )
مکالمه دو دختر : دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم … دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم ( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)
Mitra Mohebbi
شباهت گودزیلا با پسر خوب چیه؟
.
.
.
.
اینه که سالهاست نسل هردوشون منقرض شده!
ali rad
در برهوت بی کسی ، تنها تو همزاد منی ای نازتر از خواب شبم ، آیا تو هم یاد منی ؟ …