یافتن پست: #شب

ALI SHABAN
ALI SHABAN
حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالن ۵ هزار نفری کانادا به اجرای برنامه می‌پردازند
_________________________
ستاره های پاپ به کانادا می روند!

عسگری: هیچکس نمی‌تواند با این پکیج رقابت کند!

موسیقی ما - بهمن بابازاده: با شروع نیمه ابتدایی سال‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد خواننده‌ها و چهره‌های پر طرفدار پاپ تور برنامه‌های زنده‌شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده‌اند که به نظر می‌رسد بازار داغ کنسرت‌ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه‌های فراوانی را در سرتاسر جهان به اجرا در بیاورند.

با توجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی‌شود در مورد کنسرت‌های داخل کشور صحبت کرد اما در روزهایی که رسانه‌ها در تعطیلات ابتدای سال به سر می‌بردند خبری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پیش فروش بلیت‌های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زاید الوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و بازتاب‌های فراوانی را هم به خود دید:
.:: ادامــــــــ ـ ـ ـ ـــه در دیــــــدگــ ـ ـ ـ ـ ــــاه ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:35
+9
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
ساعتم بيكار است

شب و روز ميچرخــد

چقدر هم خنگ است

هرچه دنـبال كند فاصله را

باز هم فاصله از او قدمي دورتر است
.
.
.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:56
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
زندگي در حال بارگيري است، لطفا صبر کنيد...
.... .. .... . ... .. . . .
اينجا سرعت خوشبختي بسيار کم است...!!!
تا زندگي ات لود شود ...
عمرت تمام شده...!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:51
poria
poria
من چیستم؟

لبخند پر ملامت پاییزی غروب در جستجوی شب

که یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات ، گمنام و بی نشان

در آرزوی سر زدن آفتاب مرگ
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:37
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دارم فکر می کنم

کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت میگیره

چه جوری می تونه بهت بگه :

روزی هزار بار برات آرزوی خوشبختی می کنم ...!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:30
+3
poria
poria
کارنامه‌ام

پر از تقلب و گناه

خط خطی سیاه

هیچ وقت درسخوان نبوده‌ام ولی

در شب تولدت

مثل کاج

توی طاق نصرت محله کار کرده‌ام

شاخه‌های خشک داربست را

بهار کرده‌ام

*

راستی دو روز قبل

سرزده به خانه‌ی دل امید - همکلاسی‌ام - سر زدی

ولی چرا

به خانه‌ی حقیر قلب من نیامدی؟

رد شدم، قبول

ولی به من بگو

کی به من اجازه‌ی عبور می‌دهی؟

راستی اگر ببینمت

به من هر چه خواستم می‌دهی؟

کارنامه‌ی مرا

دست راستم می‌دهی؟

نا امید نیستم ولی به خاطر خدا

از کنار نمره‌های زیر ده عبور کن!

ای عصاره گل محمدی!

فصل امتحان سخت ما ظهور کن !
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:29
+4
payam65
payam65
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:28
+3
behzad
behzad
به نظر شما کدوم دوره زیباتر شعر گفتند؟
حافظ: تـنـم از واسـطـه دوری دلبــر بـگداخـت. جـانم از آتــش مـهـر رخ جـانـانـه بسوخت
فروغ : ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
سهراب: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست
...ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه
بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت
خدا از این به بعد رو به خیر کنه
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:00
+7
behzad
behzad
دختر که رسید به بیست ، هنوز وقت ازدواجش نیست!
دختر که رسید به بیست و یک، کم کم دور و برش بپلک!
دختر که رسید به بیست و دو ، دیگه دنبالش بدو!
دختر که رسید به بیست و سه، منتظر مهندسه!
دختر که رسید به بیست و چار، دست مامانت رو بگیر و بیار!
دختر که رسید به بیست و پنج، درست شده شبیه گنج!
دختر که رسید به بیست و شش، بیشتر بهش داری کشش!
دختر که رسید به بیست و هفت، یه وقت دیدی از کفت رفت!
دختر که رسید به بیست و هشت، نباید دنبال [!] دیگه ای گشت
دختر که رسید به بیست و نه، هنوز نگرفتیش بی عرضه تو ..؟!!
دختر که رسید به سی، شاید بهش برسی!
دختر که رسید به سی و یک، خر نمی شه با پول و چک!
دختر که رسید به سی و دو، به این راحتی ها نمی شه همسر تو!
دختر که رسید به سی وسه، دیگه دستت بهش نمی رسه!
دختر كه رسيد به سي و چهار،ديگه واسش شوهر نيار
چون اگر می خواست،‌ تا الان ازدواج کرده بود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:55
+15
saeed
saeed
دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه ، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!!!!
به این روش میگن گرده افشانی کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ