یافتن پست: #شب

محمد
محمد
اومده از خواب بيدارم کرده ميگه خوابي ؟ پـــــ نه پــــ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زير پتو قايم شدم نصف شبي
آخرین ویرایش توسط Ghoghnus در [1391/01/17 - 14:47]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 14:46
+7
shadmehr
shadmehr
من ديگه ميرم بخوابم بچه ها شب بخيييير
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 02:12
+5
d.m
d.m
گاهی که دلم
به اندازهء تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریهء ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست
از دل هر کوه کوره راهی می گذرد
و هر اقیانوس به ساحلی می رسد
و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد
از چهل فصل دست کم یکی که بهار است


مـــ-ن هنــوز تو را دارم
آخرین ویرایش توسط asemanabi در [1391/01/17 - 01:52]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:50
+4
من خدایی دارم ...
من خدایی دارم که برایم تا صبح رازقی می چیند
و اگر دل بدهم، او مرا می بیند.
من خدایی دارم که سر سفره اسرار ازل،
بهترین های جهان را که خدایی هستند،
بر سر سفره من می چیند.
او ز حد برده محبت:
من اگر عاشق و مستم یا اگر دیوانه،
من اگر پیر و مریضم یا اگر جانانه،
من اگر زشت و کثیفم یا اگر مستانه،
من اگر لاغر و زردم یا پُر و پیمانه،
باز هم بر سر من منت شاهی دارد!
او مرا می خواند، او مرا می خواهد
و چه خوشبختم من
و چه سبزینه بهاری دارم
من خدایی دارم که مرا می خواهد...

@miladjafari
@sin_sin
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/17 - 01:04]
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:02
+7
HADI
HADI
من بايد برم، شب همه ي دوستان بخير، بابايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:03
+2
فرزاد
فرزاد
امشب طنین گرم روشنایی پر نور داره با یاد میسوزه
دستی که منو تا اینجا کشونده دست خاطرات خوب دیروزه
تنهای تنها من اگه بمونم اگه از شادی و غم کور بشه جونم
اون لحظه ای که تورو میبینم پادشاه عشقم رو ابرها میشینم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:44
+5
ramin
ramin
بچه ها دوستون دارم شب خوبی داشته باشید{-35-}{-35-}{-41-}
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:32
+7
فکل مکل
فکل مکل
شب همگی خوش و بای خوش گذشت{-41-}{-35-}{-35-}{-41-}{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:13
+8
فکل مکل
فکل مکل
قدیمترها لحن مردها:گستاخی مکن زن!!!!!طعام را بیاور.... اکنون:عزیزم ظرفا نوبت منه یا تو {-18-}{-18-}{-18-} طرفداری از خنم ها بود
15 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:26
+7
امیرحسین
امیرحسین
دیشب که نمی دانستم برای کدام یک از درد هایم گریه کنم
کلی خندیدم ... !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:17
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ