یافتن پست: #شب

☺SAEED☻
☺SAEED☻
آدم هایی که این جمله رو می شنون خوشبخت ترین آدم ها هستن:

"عیب نداره با هم درستش می کنیم .''

این جمله یعنی آخر هر چی دوستیه.......♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:50
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
تا کور شود هر آن که نتواند دید(عموفرهادو){-19-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:41
+5
فرزاد
فرزاد
خدانگهدار همه شما شب خوش دوستون دارم.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:15
+2
مهسا
مهسا
خوشبختی...
همین در کنار هم بودن‌ هاست...
همین دوست داشتن ‌هاست...
در آغوش گرفتن‌ هاست......
خوشبختی ... همین لحظه‌ های ماست...
همین ثانیه‌ هایی‌ست...
که در شتاب زندگی گم شان کرده‌ایم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
خدایا!
در این شب‌های نزدیک به عید
سرِ هیچ کودکی را گرسنه بربالینش
و حسرت خرید لباس عید رو
بر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:00
+4
behzad
behzad
سلام به همه امشب ما يه اكيپ بوديم با سيستم ماشين فوق العاده . تو هر محل ميزديم بغل . انقدر رقصيدم دست و پاهام بي حس شده
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:51
+3
saeed
saeed
حق به شب بو بدهیم...
و نخندیم دیگر به ترک های دل هر گلدان...!!
و به انگشت نخی خواهیم بست، تا فراموش نگردد فردا..!
زندگی شیرین است! زندگی باید کرد...
و بدانم که شبی، خواهم رفت..!!!!!!!!
......و شبی هست که نباشد پس از آن، فردایی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 21:30
آفتاب پرست
در خانۀ خود نشته ام ناگاه
مرگ آید و گویدم: ز جا برخیز
این جامۀ عاریت به دور افکن
وین بادۀ جانگزا به کامت ریز!
خواهم که مگر ز مرگ بگریزم
می خندد و می کشد در آغوشم،
پیمانه ز دست مرگ می گیرم
می لرزم و با هراس می نوشم!
آن دور، در آن دیارِ هول انگیز
بی روح، فسرده، خفته در گورم
لب بر لب من نهاده کژدم ها
بازیچۀ مار و طعمه مورم
در ظلمت نیمه شب، که تنها مرگ
بنشسته به روی دخمه ها بیدار،
واماندۀ مار و مور و کژدم را
می کاود و زوزه می کشد کفتار...!

(فریدون [!])
ادامه دارد ...
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:09]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:59
+5
مهسا
مهسا
یک زندانی می گفت قرق بین ما و ادم هایی که بیرون

از زندان زندگی می کنند این است که انها روز ها

ساعات هوا خوری شان بیشتر از ماست و

شب ها ما رویا هایمان بیشتر از انهاست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 19:40
+4
mitra
mitra
کی بوس میخواست؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:58
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ