یافتن پست: #شب

عسل ایرانی
عسل ایرانی
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم! تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون. و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا پسرها گل جلب می‌کنم: نارنگی! کجا میری؟ پرتقال! بدو تا نخوردمت! هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟ ته‌سیگار! فانتا! رفتگر!برو 9 شب بیا بابا! چی‌توز موتوری! سن ایچ و دیگر هیچ! لینا توپی!!انقدر جون نده بابا! اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟ بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 22:19
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب سوسک اومده تو اتاقم جیغ بنفش کشیدم داداشم اومده میگه از سوسکه ترسیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ هیجان زده شدم جیغمم از فرط خوشحالی بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب دو جفت کتونی خریدم داداشم میگه جفتش مال خودته؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ چون تورو خیلی دوست دارم یکیشو واسه تو خریدم. صورتی رو بردار
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:43
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب به مامانم میگم چسب زخم بده میگه مگه دستتو ب[!]؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ زخم معده دارم واسه اون میخوام بلکه خوب بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:28
+1
مهسا
مهسا
اگر آن شب نگاهم نمی کردی اگر در آن شب تاریک بر این تنهاتر از تنهایی چشمک نمی زدی اگر در اولین حرفم باورم نمی کردی اگر نمی ماندی و می رفتی ***من دیگر این که هستم نبودم***
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:25
+4
مهسا
مهسا
امشب آسمون هم مثل من دلش گرفته دوست داره خالی شه از این همه غصه غصه هایی که دلش رو کرده عغده عغده هایی که توانشو بریده...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:24
+3
مهسا
مهسا
یک دنیا دوستی ,یک بغل عشق.ویک کلام محبت رو میان این آسمون کبود و ساختمان های سر به فلک کشیده گم کرده ام! چشم ها دیگر نمی خندند...!!! و انگشتها در پی شمارش اسکناس غافل از شبنم و بارانند. بعضی دلها پوسیده اند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:18
+2
رضا
رضا
با ياد چشم هاي تو خوب است خواب من از ابـرهـا كنــــــاره بگــــير آفتـــــــاب من رو بر كدام قبله به چشم تو مي رســـم؟ چيــزي بگـو پيــــــــامـبـر بـــي كتاب من چشم تو را كجاي جهان جستجو كنــــم؟ پايان بده به تاب و تب بي حســـــاب من دور از شمايل تو چنـــــانم كه روز و شب خنـــديده اند خلــق به حال خــــراب من از تشنگـي هــــــلاك شـدم، ساقيـا بيا چيزي نمــــــانده از قدح پر شــــراب من
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:11
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بعد از امتحان زیست به دوستم میگم:سوال 12 چی میشد؟؟؟؟ میگه :سوال 12 امتحان رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ سوال 12 شب اول قبرتو میگم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:44
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
چرا اینجا اینقد ساکته؟ آدم از سکوتش می ترسه پـَـــ نــه پـَـــ میخوای شب جمعه ای همه مثل تو بیکار بیان تو سایت؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ