یافتن پست: #شب

ALI SHABAN
ALI SHABAN
سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:22
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
خواب ناز بودم شبی.... دیدیم کسی در میزند.... در را گشودم روی او ...دیدم غم است در می زند... ای دوستان بی وفا...از غم بیاموزید وفا..غم با آن همه بیگانگی..... هر شب به من سر می زند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:14
ALI SHABAN
ALI SHABAN
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:13
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
بزار خیال کنم هنوز ترانه هامو میشنوی هنوز هوامو داریو هنوز صدامو میشنوی بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم اگر تمومه قصمون هنوز ترانه سازتم بزار خیال کنم هنوز پر از تبو تابه منی روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی ببزار خیال کنم تو دلتنگیات غروب که میشه یاده من میوفتی تویی که قصه ی طلوع عشقو گفتی و دوست دارمو نگفتی

بزار خیال کنم بزار...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:10
ALI SHABAN
ALI SHABAN
بزار خیال کنم هنوز ترانه هامو میشنوی هنوز هوامو داریو هنوز صدامو میشنوی بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم اگر تمومه قصمون هنوز ترانه سازتم بزار خیال کنم هنوز پر از تبو تابه منی روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی ببزار خیال کنم تو دلتنگیات غروب که میشه یاده من میوفتی تویی که قصه ی طلوع عشقو گفتی و دوست دارمو نگفتی بزار خیال کنم بزار...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:09
ALI SHABAN
ALI SHABAN
{-35-}{-35-}{-29-}{-29-}{-29-}{-29-}{-35-}{-35-}{-35-}{-29-} {-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}بچه ها دیگه من میرم بخوابم !!!!! {-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-} {-35-}{-35-}{-35-}{-35-} خدافـــــــــــــــــــــــــــــــــــــظ! {-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-} {-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:16
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
.::دیدگاه رو بخونید::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:07
+3
rAmin
rAmin
دوستان فردا شب من میخوام صندلی رو داغ کنم.....همه به من رای بدین که منو بیارن .....دمتون چیلر...!!{-35-}{-23-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:06
+3
rAmin
rAmin
ما با جیب خالی شاهکار تولید میکنیم.....انقد گشنه ایم بعضی شبا پلیس میخوریم...!!!{-5-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:26
+4
مهسا
مهسا
حواست باشه : "هیچ کسی نمیتونه یک شبه آدم بشه، ولی آدم های زیادی هستن، که میتونن یک شبه هرز و پست بشن !!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ