یافتن پست: #شب

amir taha
amir taha
تفاوت آگهی آرایشگاه مردانه و زنانه !!!!!!!!!!!!!! پسرها: پیرایش گلها اصلاح و شستشوی سر ساعت کار:9 الی 13 ظهر و 16 الی 21 شب آدرس :................................................. ... دخترها: در آریشگاه گلها صد سال جوانتر شوید و سن خود را با دخترتان یکی کنید. ارائه کلیه خدمات زیبایی: آرایش صورت با مواد کاملا آمریکایی آرایش سه بعدی، چهاربعدی،شش بعدی (جدید) آرایش اروپایی ،خلیجی ،مصری ،افغانی و ... رنگ مو ،مش یخی، دریایی ،آبکی ،سنگی ،رنگین کمانی ،فضایی و ... شینیون به سبک بلغارستانی با مدیریت خانوم اسدی از بلغارستان پاکسازی صورت ،روتوش ،صافکاری با مواد کاملا طبیعی برطرف کردن هرگونه کک مک، جوش، جای جوش، سایه جوش و... فوق تخصص سایه های دو جداره ،نسوز ،محو چشم ،لب ،بینی و ... سایه های خطی ،مینیاتوری ،خرچنگی ،ابر و باد،ماه و خورشید و ... تخصص دوخت مو ،هیرا اکستنشن،بافت مو با مهره و کاغذ و مداد طراحی روی ناخن ،چشم ،لب،گوش،حلق ،بینی و ... (قابل توجه خانوم های محترم به علت پرشدن صفحه آگهی لطفا برای اطلاع کامل از خدمات آریشگری حضورا به ما مراجع کنید) تلفن : ...................... موبایل
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:16
+4
amir taha
amir taha
دیشب خواب دیدم هفت تا اینترنت اکسپلوره لاغر هفت تا فایر[!]س ِ چاق رو خوردن... فکر کنم تعبیرش اینه که اینترنتم داره ملی میشه !‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:14
+3
gamer
gamer
- داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟ میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:34
+2
masoud
masoud
دو روز قبل امتحان : امروز رو استراحت مى کنم.از فردا بکوب شروع مى کنم به خر زدن ! يک روز قبل امتحان : ﺣﺎﻻ ﻭﻗﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﮐﻮﻭﻭ. . .ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ..چيزى نيس درسش آسوونه... شب امتحان : . واااى چقدر زيااااااده ..نميرسم همش رو بخوووونم ... بايد صبح پاشم بخووونم صبح امتحان: . واااااااااى..چر اااا من بيدااااااار نشدم..هيچى نخووووندم..هيچى بارم نيس ....خدايا خودت بخيريش کن اين يکى رو قول ميدم وااااسه بعدى خفن بخوووونم... بعد امتحان : . اين يکى رو هم که ترررررر زديم...حالا بريم امروز رو استراحت بکنيم يه ذره روووحيه ام عوض شه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:25
+1
gamer
gamer
- سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:21
+3
فکل مکل
فکل مکل
این عکس خودمه پــ نه پــ عکس منه!!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 16:07
+6
-2
سیمین
سیمین
این عشق برای من هیچ نداشت ، اما گلهای بالشم را "باغبان " خوبی بود اشک های هر شب من .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:06
+3
hadith
hadith
شب های پر ستاره ی رویا ارزانی تو باد زیرا که من سال هاست به خورشید رسیده ام...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 02:06
+8
مهسا
مهسا
شبتـــــــــــــــــــــــــــــون خــــــــــــــوش دوستــــــــــــــــــــــآن بابــــــــــــــــــــآی{-26-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:50
+2
ronak
ronak
dostay golam shabe khobi dashte bashin by by {-43-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ