یافتن پست: #شب

gamer
gamer
شب همگي خوش بچه ها
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:41
+1
mina_z
mina_z
پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ساعت 12 شب مامانم میگه شام میخوری گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صبحونه خامه عسل میخورم {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:36
+5
مهسا
مهسا
آنگاه که غرور کسی را له می کنی* آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی* آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی* آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری* آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی^ آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ^ می خواهم بدانم، دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی ؟! تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟!{-39-}{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:16
+4
امیرحسین
امیرحسین
گفتم خانوم ببخشيد, گفت آقا مزاحم نشو, گفتم مي خواستم يه آدرس بپرسم, گفت خودتي , دوست پسراي قبليمم همه همينو مي گفتن, گفتم باشه ببخشيد, گفت حالا ناراحت نشو, شمارتو بده ولي خيلي احتمالش کمه زنگ بزنم , گفتم خانوم اشتباه گرفتيد, من اين قصد و نداشتم, گفت خودتو لوس نکن, بيا اين شماره ي منه ,ولي 8 شب به قبل زنگ بزن,
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:24
+3
sasan pool
sasan pool
آهنگ گوش کن ببین چقدر قشنگه.من این آهنگ دوست دارم. تو چشم من توایی که آسمونی/تو خواب من توایی که مهربونی/توایی که واژه واژه دلنشین/هنوز عزیز هنوز عزیزترین/هنوز به یاد تو به یاد خونه/گل میکنن شعر های عاشقونه/هنوز به یاد تو بهار بهار/هنوز صدات عطر صدامو داره/فقط نذار شاعر شب بمیره /نذار صدام عطر عذا بگیر/اگهمیسوزه شب شاعرانه/فقط نذار بمیره این ترانه.همش عباس قادری گوش نمیدم از این چیزا هم گوش میدم.بلاخره باید بگم من متمدن هستم دیگه.ظاهرم که نشون نمیده.حداقل اینجوری تریپ روشن فکر میزنم.{-26-}{-27-}{-26-}{-21-}{-27-}{-26-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:34
رضا
رضا
درشبي که مي وزيد چشمهاي لال تو نيستان سينه ام پرشد از خيال تو اسمان غريب بود دل شکسته مثل من ناله هاي ابر ها بغض هاي کال تو نذر چشمهاي تو شعر عاشقانه ام تا شفا دهد مرا رنگ سبز چشمان تو جرعه اي ز خنده ات سهم لحظه هاي من چشم هاي پر عطش تشنه ي زلال تو مهربان نگاه تو مشق هر شب من است صبح يک سبد غزل نوش جان حلال تو ماهتاب من!بريز درد خود به جان من دردها براي من هرشب هرچه هست مال تو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:13
+4
elahe
elahe
بعد از مرگم رد پایم را پیدا نخواهی کرد... رد پایی که همواره سکوت شب را می شکست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:11
+5
elahe
elahe
هنگام دیدن چشمانت.... بعد از مرگم گرمای دستانم را حس نخواهی کرد دستانی که روز وشب رو به آسمان برای لبخندت دعا می کردند بعد از مرگم صدایم را نخواهی شنید.... صدایی که گرچه از غم پر بود اما شنیده می شد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:10
+4
مهسا
مهسا
روز ظهر عاشورا قابلمه به دست افتادیم تو خیابون. دوستم ما رو میبینه می گه: دارین میرین نذری بگیرین؟ میگم پـــ ن پـــ پسرخاله ام کنسرت هوی متال داره من امشب تو گروهش نوازنده ی قابلمه ام{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ