یافتن پست: #شب

mina_z
mina_z
- يه بابائي تو يك شب برف و بوراني داشته از سر زمين برميگشته خونه، يهو ميبينه يكجا كوه ريزش كرده، يك قطار هم داره ازون دور مياد! خلاصه جنگي لباساشو درمياره و آتيش ميزنه، ميره اون جلو واميسته. رانندة قطاره هم كه آتيشو ميبينه ميزنه رو ترمز و قطار وا ميسته. همچين كه قطار واستاد، يارو يك نارنجك درمياره، ميندازه زير قطار، چهل پنجاه نفر آدم لت و پار ميشن! خلاصه يارو رو ميگيرن ميبيرن بازجويي، اونجا بازجوه بهش ميتوپه كه: مرتيكة خر! نه به اون لباس آتيش زدنت، نه به اون نارنجك انداختنت! آخه تو چه مرگت بود؟! طرف ميزنه زير گريه، ميگه: جناب سروان به خدا من از بچگي اين دهقان فداكار و حسين فهميده رو قاطي ميكردم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:45
+6
ebrahim
ebrahim
عکس العمل یـه دختر ایرانی در مقابل دیدن یک دختر زیباتر از خودش : نگا این چه خرابـه ، معلوم نيست هر شب زير چند نفره .. همه جاشم كه عمل كرده ! حالا عکس العمل پسر ایرانی در در مقابل دیدن یک پسر زیباتر از خودش : دمش گرم معلوم نیست چقد دوست دختر داره ! X_X سلامتـــــی هــمــــــه پســـــــــــرا ..
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:43
+3
shahin ES
shahin ES
دقت كردين وقتي واسه دل خودت موهاتو درست ميكني چقدر خوشگل ميشه ولي وقتي ميخواي بري مهموني يا عروسي بعد از ٣ ساعت كلنجار رفتن شبيه خربزه ميشي؟{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:41
+4
ronak
ronak
شب دومادی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:16
+5
silk
silk
@smrnboy باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم . . . . تولدت مبارک.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:05
+3
ali rad
ali rad
شکسپیر میگه: خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:39
+2
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:34
+7
ronak
ronak
کنار پنجره سیگاری دود میکردم نگاهم به تقویم روی میز افتاد ، دی داره به نیمه میرسه دلم یهو ریخت؛ چقدر زود گذشت امسال توی دستم احساس سوزش کردم. سیگارم به آخر رسیده و من حواسم نبود سیگارو خاموش کردم و دنبال خاطراتم گشتم اما انگار دیگه هیچ خاطره ای ندارم هر چی بوده سیاه و مه آلوده چقدر امید داشتم اوایل امسال ، چه نا امیدم اواخر امسال قلبم تیر میکشه ، ولی سیگار انگار داره بهم میگه بکش بکش تا زودتر تموم شه... یه نخ دیگه روشن میکنم و شب رو نگاه میکنم... بالاتر از سیاهی هم رنگی هست... همین رنگی که من دارم...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:29
+3
امیرحسین
امیرحسین
@smrnboy سلام دوستان عزیزم .. به یه جیز دقت کردین؟؟ امشب جای کی خالیه؟؟ آقای [!] ناظمی امشب تولدشه و احتمالا هم الان تو جشن تولدشه.. منم از همینجا بهش تبریک میگم {-21-}{-21-}{-21-}{-45-}{-45-} محسن جان تولدت مبارک{-35-}{-37-}{-37-}{-21-}{-21-}{-45-}{-49-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ