رضا
یک روز آموزگار از دانش آموزانی که در کلاس بودند پرسید : آیا میتوانید راهی غیر تکراری برای ابراز عشق ، بیان کنید؟
رضا
کجایی ای رفیق نیمه راهم که من در چاه شبهای سیاهم نمی بخشد کسی جز غم پناهم نه تنها از تو نالم کز خدا هم
رضا
ای چشم ز گریه سرخ خواب از تو گریخت
ای جان به لب آمده از تو گریخت
با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت
با شب بنشین که آفتاب از تو گریخت
رضا
تنها غمگین نشسته با ماه در خلوت ساکت شبانگاه اشکی به رخم دوید ناگاه روی تو شکفت در سرشکم دیدم که هنوز عاشقم آه
رضا
امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد
Pedram
دست از پا خطا کنی تعویض میشوی! همین حوالی کسی شبیه توست،حتی بهتر از تو نیز فراوان است، این است پیام عشق های امروزی
قربان شما بانو.کاری نکردم یک سرچ کردم.
1390/10/21 - 21:52چرا شایعه پراکنی میکنید آخه؟؟
1390/10/21 - 22:06توی سایت ایرنا شما برو نوشته کد خبر هم اونجا زده .
1390/10/21 - 22:07azizam chizi ke bode ro goftim
1390/10/21 - 22:07dava nakonid
1390/10/21 - 22:08