یافتن پست: #شب

mina_z
mina_z
فقر چیست؟ میخوام بگویم فقر چیست، فقر چیزی است که همه جا سر می کشد، فقر،گرسنگی نیست،عریانی هم نیست، فقر چیزی را" نداشتن" است،ولی آن چیز پول نیست،طلا و غذا نیست، فقر همان گرد وخاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند، فقر ،تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خورد میکند، فقر ،کتیبه سه هزار ساله ی است که روی آن یادگاری نوشته اند، فقر ،پوست موزی است که از پنجره یک ماشین به خیابان انداخته می شود، فقر همه جا سر میکشد، فقر ،شب را "بی غذا" سر کردن نیست، فقر،روز را "بی اندیشه"سر کردن است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:44
+5
shahin ES
shahin ES
از فحش ناموسی بدتر اینه که ساعت 3 شب بری پشت خطی کسی که قبلش بهت sms داده " شـــب بخیـــر عزیزم
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:05
+7
ebrahim
ebrahim
يه دوست آلماني دارم اومده بود ايران، نصفه شب قلبش درد گرفت برديمش بيمارستان، پرستاره ميگه سكته كرده؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ ديديم خوابه يواشكي آورديمش ختنه ش كنيم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:16
+3
amir taha
amir taha
غضنفر تو خونه اش مهماني داشت از يكي از مهمانها خواست آواز بخونه مهمون گفت : آخه ديروقته، همسايه ها ناراحت ميشن. غضنفر ميگه: اصلاً مهم نيست . سگ اونا هم هر شب تا صبح پارس ميكنه !!! :)))‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:05
+2
amir taha
amir taha
غضنفر تو خونه اش مهماني داشت از يكي از مهمانها خواست آواز بخونه مهمون گفت : آخه ديروقته، همسايه ها ناراحت ميشن. غضنفر ميگه: اصلاً مهم نيست . سگ اونا هم هر شب تا صبح پارس ميكنه !!! :)))‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:05
+2
ali
ali
shabe hamegi bekheir!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 22:59
+1
رضا
رضا
شبتون خوش بای
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 20:50
+1
sasan pool
sasan pool
چه جالبه سایت دوست یابی هستش.همه توش با هم رفیق هستن.پسره نوشته عاشقتم سگ دختره نوشته میمیرم برات گربه.خیلی با حاله من میرم میخندم.طرف قیافه اش مثل شتر میمونه.نوشته پسر ها خوشگل پیغام دوستی بدن.یعنی دو ساعت از خنده مردم انقدر خندیدم اشک از چشمام آمد.واقعا اعتماد به نفس خداست.قربون تنهایی برم راحتی از صبح تا شب خودمم گور پدر دوست دختر و دوست پسرم.من و ماشینم دو تایی گور پدر خانواده هم کردن.چند وقت دیگه یک کاسکو هم می خرم میشیم سه تا.یک وبلاگ هم دارم توش مطلب میزارم خوبه دیگه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 19:26
+4
رضا
رضا
زن نصف شب از خواب بیدار شد و دید که شوهرش در رختخواب نیست و به دنبال او گشت.......................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 18:50
+2
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
یه اس ام اس از طرف ایرانسل امده .اهنگ پیشواز کلاه قرمزی(الاغ عزیز) از سیستم حذف شده است ! منم یه اس ام اس دادم به ایرانسل یعنی دیگه واسه ما نمیخونه ! دیدم یه اس م س امده از ایرانسل نوشته پـَـــ نــه پـَـــ امشب کلاه قرمزی تو برج میلاد کنسرت داره ما هم خواستیم از آلبوم جدیدش حمایت کنیم آهنگ رو حذف کردیم یوقت لطمه نخوره !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 15:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ