یافتن پست: #شب

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
این شما واین صندلی داغ امشب !!!!!آتیش بزنید!!! جهت شرکت در صندلی داغ بر روی آیکون صندلی داغ در داشبورد کلیک کنید
74 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 23:03
+19
sasan pool
sasan pool
ساسی از حضور شما عزیزان مرخص میشه.شبتون قشنگ مواظب خودتون هم باشید مثل من داغون نشید.خدانگهدار{-23-}{-22-}{-35-}{-41-}{-44-}{-49-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 22:56
+3
رضا
رضا
شب خوش بای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 21:05
+2
-1
zahra
zahra
عمليه شب جمعه‌ نشسته بوده تو حياط واسه خودش بساط ميزوني جور كرده بوده و تو حال بوده، كه يهو يك توپ از آسمون مياد ميزنه بساط منقل و وافورش رو به گند ميكشه. خلاصه بدبخت صاب وافور همينجوري هاج و واج نشسته بوده داشته به شانس گند خودش لعن و نفرين ميفرستاده، كه يهو صداي زنگ در بلند ميشه و حالا زنگ نزن كي زنگ بزن! جناب عملي با هزار بدبختي، خودشو ميرسونه دم در، ميبينه پشت در يك بچه ده-يازده ساله واستاده، هي داد ميزنه: توپم...توپم! يارو خيلي شاكي ميشه، ميگه: اي بي ظرفيت! بابا خوب منم توپم... ديگه نميام كاسه كوزه مردم رو بهم بزنم كه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 20:17
+5
sasan pool
sasan pool
باز در دست تو دست دیگریست باز هم دیدم که قولت سر سریست اولش باور نمی کردم ولی باورم شد رنگ تو خاکستریست بعد از آن چشم تو دیگر هیز شد سهم من از عشق تو ناچیز شد التماسم{-31-}{-31-} کردی و گفتم برو قلب من از کینه ات لبریز شد ببین با من چه ها کردی نمی خواهم که برگردی تو تنها لایق آن هرزه های مست و ولگردی ساده با هر چشمکی دل باختی هر شبی با یک نفر می ساختی عاقبت تاوان هر بازیچه را با فدای پاکی ات پرداختی باز اظهار ندامت کرده ای از رفیق بد شکایت کرده ای گریه ات بوی خیانت می دهد دور شو دیگر تو عادت کرده ای ببین با من چه ها کردی نمی خواهم که برگردی تو تنها لایق آن هرزه های مست و ولگردی تقدیم به کسانیکه عشقشون مثل عشق من هرزه بود یا هرزه دل بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 19:36
+5
رضا
رضا
همه میپرسند چیست در زمزمه مبهم آب چیست در همهمه دلکش برگ چیست در بازی آن ابر سپید روی این آبی آرام بلند که ترا می برد اینگونه به ژرفای خیال ...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 17:41
+2
sasan pool
sasan pool
خب در این قسمت به سقف خودرو می پردازیم. اصول طراحی خودرو در قسمت سقف باید به گونه ای باشد که موقعه چپ کردن خودرو خم نشود یا اگه خم شود طوری باشد که ستون های وسط خودرو از بین نرود چون اگه ستون های وسط از بین برود باعث آسیب دیدگی شدید سرنشینان می شود.در مورد خودرو های 2 در اسپرت که ستون وسط نداریم ستون های جلو و عقب در موقعه چپ کردن خودرو نیرو زیادی تحمل می کنن معمولا این ستون ها ضخیم ساخته می شوند.خودرو های مثل پراید به دلیل ضعف در قسمت سقف در موقعه چپ کردن ستون وسط به راحتی جمع میشود که این عمل باعث میشود سرنشینان درون ماشین حبس بشوند در ماشینهایی که سقفشون کروک هست در داخل سقف یک شبکه طراحی شده که این شبکه نیرو جذب میکنه.نکته بسیار مهم در طراحی سقف این هست که این قسمت از خودرو 100 درصد به نوع خودرو بستگی دارد مثلا خودرو پژو 405 سقف محکمی دارد در عین حال ستون های وسط قوی هم دارد یا خودرو مثل آزرا سقفی سبکتر و ستون های قوی تر دارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 12:17
+1
ebrahim
ebrahim
ساعت 3 نصفه شب وسط جنگل صدای جیرجیر میاد، رفیقم میپرسه جیرجیرکه؟ پـَـــ نــه پـَـــ خرسه تسمه اش پاره شده داره جیرجیر میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 11:21
+3
ronak
ronak
عجب شباهتی..........{-7-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 00:22
+6
ebrahim
ebrahim
دختری به دوستش : فک کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه! دوستش : از کجا فهمیدی؟ دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی ، گفت با دوستم امیر بودم دوستش : خوب الان مشکل چیه؟ دختر : خوب کثافت دروغ میگه ، دیروز امیر تمام مدت با من بود ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 23:47
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ