یافتن پست: #شکست

rAmin
rAmin
تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش، خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید....واقعا راسته{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:36
+3
مهسا
مهسا
صداي شکستن قلبم را نشنيدي چون غرورت بيداد مي کرد اشکهايم را نديدي چون محو تماشاي باران بودي ولي اميدوارم انقدر در آيينه مجذوب نشده باشي که حداقل زشتي ديو خود خواهيت را ببيني باشد که باديگران چنان نکني که با من کردي
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:46
+4
gamer
gamer
وکه با دیگرانت بود میلی چرا یادت مرا بشکست خیلی مگر قصدت پریشانی ما بود که عشق ما نشد مجنون و لیلی .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه تو جنگ عشقت قلبم شکست جوابی داری براش؟پـَـــ نــه پـَـــ برو ستاد جانبازان ببین جانباز چند درصدی جوابت و بگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:20
+2
مهسا
مهسا
کاش به روزی برمیگشتم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:45
+5
مهسا
مهسا
شیشه ای می شکند .... یک نفر می پرسد : چرا شیشه شکست ؟؟؟ یک نفر می گوید : شاید این رفع بلاست! دیگری میگوید: شیشه ی پنجره را باد شکست. دل من سخت شکست. هیچ کس ، هیچ نگفت. قصه ام را نشنید. از خودم می پرسم ... ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود....؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:17
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بازیه بارسا بود !مسی یه گل زد!گفتم:گگگل!شندول گفتکالان خوشحالی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ برای همدردی با تو ناراحتم!ما بارسایی ها اخلاق ورزشی داریم برای شکست همیشگی تیم حریفمونم ناراحت میشیم!مادرید حریف
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:47
+3
رضا
رضا
درشبي که مي وزيد چشمهاي لال تو نيستان سينه ام پرشد از خيال تو اسمان غريب بود دل شکسته مثل من ناله هاي ابر ها بغض هاي کال تو نذر چشمهاي تو شعر عاشقانه ام تا شفا دهد مرا رنگ سبز چشمان تو جرعه اي ز خنده ات سهم لحظه هاي من چشم هاي پر عطش تشنه ي زلال تو مهربان نگاه تو مشق هر شب من است صبح يک سبد غزل نوش جان حلال تو ماهتاب من!بريز درد خود به جان من دردها براي من هرشب هرچه هست مال تو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:13
+4
elahe
elahe
بعد از مرگم رد پایم را پیدا نخواهی کرد... رد پایی که همواره سکوت شب را می شکست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:11
+5
مهسا
مهسا
چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر … میگه بار رو؟! پـَـــ نــه پـَـــ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ