یافتن پست: #شکست

mina_z
mina_z
میدونی اولین عوارض جانبی بعد یک شکست عشقی چیه ؟! در آوردن گوشی از حالت Silent !! طبقه بندی ازدواجی.. – اس ام اس , اس ام اس طنز , اس ام اس سرکاری , کلاْ افرادی که ازدواج می کنند دو دسته اند: آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:53
+4
سیمین
سیمین
خدایا .... روزگار بدی است دل شکسته و گرفته که باشی نه کسی آنرا با محبت بند میزند و نه مرحمت میشود.... چكش بر میدارد تا باقی نشکسته را خوب خرد کند!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:27
+5
سیمین
سیمین
بعضی ها از دور میدرخشند!نزدیک که میشویدیک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند!!!که باید لگدی بهش زدتا از مسیر نور آفتاب دور شوند و چشمان دیگری راخیره نکنند و گول نزنند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:04
+2
sasan pool
sasan pool
دوستان من می خوام از بچگی هام براتون بگم.بچه که بودم خیلی شر بودم از سه تا مهد کودک من و اخراج کردن.در این دوران دست مستخدم مهد کودک شکستم از بچه ها خوراکی هاشون با زور و کتک می گرفت.سال اول دبستان با مداد نوک تیز زدم توی سر بغل دستیم سرش یک بخیه خورد.سال پنجم دبستان از مدرسه در رفت .توی کوچه هم هیچ کس از دست من آسایش نداشت.مادرم میگه من 30 سال معلم بودم پیر نشدم بزرگ کردن تو من و پیر کرد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:19
+2
مهسا
مهسا
شکستن خـــرد کردن ســــــــوزاندن خاکســـــتر کردن به باد دادن... از هر انگشتت یک هنر می بارد !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:48
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
توآشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزیشکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتمرو اکو حال کنین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:58
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستمپاش تو گچ یارو میگه شکسته میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ پاشو گچ کرده که ازشهرداری عوارض نوسازی بگیره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:58
+3
مهسا
مهسا
میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:41
+2
مهسا
مهسا
دیدی غزلی سرود؟عاشق شده بود ...انگار خودش نبود ...افتاد،شکست،زیر باران پوسید ...آدم که نکشته بود ...عاشق شده بود ... ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:49
+3
رضا
رضا
خلاصه بهاری دیگر بی حضور تو از راه می رسد،... و آن چه که زیبا نیست زندگی نیست روزگار است، گل نیلوفر مردابه ی این جهانیم و به نیلوفر بودن خود شادمانیم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:23
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ