ebrahim
من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی دنده عقب وانت می گذارند! شهری که روانشناس هایش همه از همسرانشان طلاق گرفته اند! شهری که در جدول های روزنامه ها و مجله ها سوال این است : بی دینی 7حرفی( و جواب می شنود : سکولاری! ... شهری که می گویند مسلمان ساز و مسلمان دار است اما با هر نفس تهمت میزنند و غیبت می کنند و به قولی گوشت برادرمرده خود را با ولع می خورند . شهری که نظامی اش شهردار می شود ! مهندس برقش تاکسی دارد ! آدمها از دیدن پلیس می ترسند ! شهری که دل به دست آوردن سخت است و دل شکستن هنر می باشد ! شهری که زبانش "پارسی" است اما می گویند "فارسی" چون زبان عربها "پ" ندارد ! شهری که من دوست دارم هوای تو را داشته باشم ، و تو هوای من را ، اما نه به معنی حمایت! به این معنی که هیچ کدام نمی خواهیم در هوای خودمان نفس بکشیم . شهری که مرگ حق است و حق گرفتنی! شهری که برنده یعنی کسی که کمتر از بقیه می بازد ! شهری که کف اتوبانش دست انداز دارد ! شهری که همه فکر می کنند فقط خودشان می فهمند ! شهری که [!] آمریکا می گویند ولی آرزویشان این است که آمریکا را حداقل ی
sasan pool
راستی چقدر جالبه.با هر دختری که می خوای دوست بشی طرف شکست عشقی خورده دوست نداره باهات دوست بشه.یعنی تمام دختر های ایران شکست عشقی خوردن؟بابا دمتون گرم اصلا فکر نمی کردم همه این جوری باشن.خوبه پس ملت باید برن از سومالی زن بگیرن.حداقل دیگه اونجا شکست عشقی نیست همه گرسنه هستن یکی و میگیری میاری اینجا راحت.بد بختی این هست که از کشور نمیشه خارج شد.عجب وضعی شده .
رضا
این روزا عادت همه رفتنو دل شکستنه درد تمام عاشقا پای کسی نشستنه................