یافتن پست: #عشق

*elnaz* *
*elnaz* *
بيخودي پرسه زديم،صبحمان شب بشود،بيخودي حرص زديم،

سهممان کم نشود، ما خدا را با خود، سر دعوا برديم،

و قسم ها خورديم، ما به هم بد کرديم، ما به هم بد گفتيم،

ما حقيقتها را،زير پا له کرديم،و چقدر حظ برديم،که زرنگي کرديم،

روي هر حادثه اي ،حرفي از عشق زديم،

از شما ميپرسم،ما که را گول زديم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:42
+2
benyamin
benyamin
خواستم عشقم رو برات پست کنم ولی پستچی گفت حجمش بیش از حد مجازه.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
حکایت دادن شارژ به طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه

واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،

کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+3
payam65
payam65
عشق از زندگی برتر است و دوست داشتن از عشق
و من هرگز خود را تا بلند ترین قله های عشق پایین نخواهم آورد
چون تو را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+2
benyamin
benyamin
عشق مثل سرکشیدن یه فنجون شکلات داغه حرارتش اول غافلگیرت میکنه ولی در عوض تا مدتها گرم نگهت میداره..........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:27
+3
payam65
payam65
یادمان باشد گر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:24
+3
payam65
payam65
مردان گدایی عشق می کنند
و چون قلب معشوق رابدست آوردند
در کمال مردانگی نامردی می کنند
(دکتر شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:12
+3
Behdad
Behdad
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:01
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
موفقترین دختر کسی است ک آخرین عشق یک پسر باشد

و موقترین پسر کسی است که اولین عشق یک دختر باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:48
+2
-1
payam65
payam65
عشق را گدایی نکن....چون معمولا به گدا چیز ارزشمندی نمی دهند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:43
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ