نیوشا
. آنقــدر مرا سرد کرد ؛ از خودش .. از عشق .. کــه حالا بــه جای دلبستن ، یخ بسته ام! آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد .. لیز می خوریــد ..!
?
زندگي عشق است ُُعشق افسانه نيست آنکه عشق آفريد ديوانه نيست
عشق آن نيست که در کنارش باشي عشق آن است که به يادش باشي
?
من عاشقم عاشق بی قرارت ، حس می کنم شادی رو در کنارت تو می دونی همیشه بوده و هست ، خونه ی قلب من در اختیارت از عشقت لبریزم ، به خدا عزیزم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم در قلبم جا داری ، تا که زنده هستم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم
sasan pool
متن سنگ قبر خسرو شکيبايي در ازل پرتو حسنت زتجلي دم زد عشق پيدا شدوآتش به همه عالم زد
رضا
صدای گام های گریه می آید دوباره آمدی کنار پنجره ، شعری نوشتی و رفتی این بار صدای قدم های تو را از پس پرده گاه گناه وگریه شنیدم حالا به اولین ستاره که رسیدی بپرس کدام شاعر غزلپوش شبانه ، عشق را در برگ های ولنگار دفتری کهنه می نوشت اما... تو که نشانی شاهراه ستاره را نمی دانی همیشه از سیب و ستاره و روشنی قصرهای کاغذی که می نوشتم می گفتی هزار پروانه هم که بر برگهای دفترت بچسبانی پینه ی پیر و یاس علیل باغچه ی ما گل نمی دهد هیچ وقت بهار طلایی روز و رویا راباور نکردی ! گل من هیچ وقت .....
midoni chie niosha: on eshgh nist on vabesgie ke be in halat dochar mishe va baese nefrat mishe
1390/11/17 - 22:12