یافتن پست: #عشق

ronak
ronak
یواشکی دوستم داشته باش، آدمایِ دنیای من، چشمِ دیدنِ.....عشق رو ندارند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:08
+4
ronak
ronak
می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که می ری مردمی داره که می شک[!] ، نکنه غصه بخوری تو تنها نیستی ، تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری ، قلب می ذارم که جا بدی ، اشک می دم که همراهیت کنه ، و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:00
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
ﻣﯽ دوﻧﺴﺘﯽ …….. ؟ ﺗﻨﮫﺎ ﮔﺮگ ھﺎ ﻧیﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻟﺒﺎس ﻣیﺶ ﻣیﭙﻮﺷﻨﺪ ………. ﮔﺎھﯽ ﭘﺮﺳﺘﻮ ھﺎ ھﻢ ﻟﺒﺎس ﻣﺮغ ﻋﺸﻖ ﺑﺮ ﺗﻦ ﻣیﮑﻨﻨﺪ……… ﻋﺎﺷﻘﺖ ﮐﻪ ﮐﺮدن …….. ﮐﻮچ ﻣیﮑﻨﻦ...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:38
+7
ronak
ronak
بوسه عشق ♥...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:47
+4
sasan pool
sasan pool
همچیز در مورد کامارو.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:56
+3
gamer
gamer
عشق با لبخند شروع می شود . با بوسه شکوفا می شود . با گریه رشد میکند. وبا 110 تمام می شود !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:06
+4
omid
omid
اگر تو نبودی عشق نبود همین طور اصراری برای زندگی اگر تو نبودی زمین یک زیر سیگاری گلی بود جایی.... برای خاموش کردن بی حوصلگی ها اگر تو نبودی من کاملا بیکار بودم هیچ کاری در این دنیا ندارم جز دوست داشتن تو
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:47
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اااااینو همه نگاه کنید.
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 19:45
+5
رضا
رضا
اگــر گاهی سرراهم شـــــوی ای عشوه گر پيدا رقيب ناجـوان هم ميشــــــــود از پشت سر پيدا کجا در محفل نازت مـــن بی پا و ســـــر گنجم به دور خـوان وصلت می شود صد معتبر پيدا نفس در ســينه ام ازسوز عشقت در گداز آمد همی ترسم که گر آهی کشــــم گردد شرر پيدا زسـودای نکورويان نديدم انتـــــــــــفاع اصلا ً بجــز از داغ ناســوری که کردم در جگـر پيدا عــزيزان گرجميلی گم شـوداز کوچه وبازار بکـــوی خـــــوبرويان می کنيدش پشت در پيدا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 19:24
+3
مهسا
مهسا
بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است ؟ گفت:دو بخش. کودکی و پیری گفتند پس جوانی چه شد؟ گفت: با عشق ساخت / با بی وفایی سوخت / با جدایی مرد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ