یافتن پست: #فقط

gha3m
gha3m
دلم میخواد فقط یه بار برم نشست سازمان ملل ، برم برا سخنرانی پشت تریبون ، فقط یه جمله بگم بگم : ایرانی ها خیلی خستن ، سر به سرشون نذارید ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:12
+1
ashkan
ashkan
فقط یک زن ایرانی می­تونه روزی چند ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی همیشگی رو برای شوهرش درست کنه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:12
+1
gha3m
gha3m
اگر با گرگ ها زندگی می کنی...!! زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی می کنم...!! که فقط خدایش از پشت خنجر نمیزند...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:12
+1
ashkan
ashkan
فقط یه زن ایرانی میتونه ملکه زیبایی دنیا رو ببینه ، بعد با غرور بگه : این کجاش زیباست ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:07
سحر
سحر
بیا نیوشا جون.... بچه ها دیگه قضاوتش با خودتون.. ببینید کی اول شروع کرده
9 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:59
+5
-1
فرشاد
فرشاد
غضنفر میگه فقط میگه هوا سرد است - من یار مهربانم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:28
+6
ali
ali
خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلب منو(ها)کن .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:08
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
چرا من هر وقت جوراب پامه دمپایی دستشویی خیسه؟ فقط من اینجوریم یا شما هم از این معضل رنج میبرید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:37
+10
سحر
سحر
هیچ میدونید که پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن ؟!..
میگین نه؟!.....بفــــــــــــــــــــــــــــرما:

ثانیه اول : اوووووف نیگاش کن پسر ! عجب دافیه کصافط ...!
ثانیه دوم : صداشم که بامزه ست بی شرف!
ثانیه سوم : مممممم .... من عاشقش شدم ..!
:)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:35
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
{-41-}یکی از شعرای اخیرم به نام "گناه نکردم "**** که آهنگ سازیشم خودم کردم , ضبطتشم کردم (البته فقط باگیتار) .شعرو میذارم , آهنگشم اگه دوست داشتین میتونین از سایتم بردارین.امیدوارم که خوشتون بیاد{-41-} :::»»لینک سایتم گذاشتم. :: شعر در دیدگاه :: [لینک]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:08
+6
-3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ