یافتن پست: #فقط

mina_z
mina_z
کیا طرفدار علی اصحابی من هستن؟؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 12:14
+7
رضا
رضا
اگه یکی رو دیدی که وقتی داری رد می شی بر می گرده و
نگات می کنه بدون براش مهمی
اگه یکی رو دیدی که وقتی داری میرفتی بر می گرده و با عجله می یاد
سمت تو بدون براش عزیزی
اگه یکی رو دیدی وقتی داری می خندی بر می گرده و نگات می کنه
بدون براش قشنگی
اگه یکی رو دیدی وقتی داری گریه می کنی بر می گرده و میاد باهات
اشک می ریزه بدون دوست داره
اگه یکی رو دیدی وقتی داری با یکی دیگه حرف می زنی ترکت می کنه
بدون عاشقته
اگه یکی رو دیدی وقتی داری ترکش می کنی برات فقط سکوت می کنه
بدون دیوونته
اگه یکی رو دیدی که ازنبودنت داغون شده بدون که
براش همه چی بودی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 10:52
+3
نیوشا
نیوشا
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 02:20
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هر کی تورو ازم گرفت الهی بیچاره بشه روز قیامتکه رسید مجرم و آواره بشه به آب و آتیش می زنم فکرت نمیره از سرم می خوام فراموشت کنم اما بازم عاشق ترم طفلی دل عاشق من نشد تو رو نگه داره فقط یادم میاد نوشت چشماتو خیلی دوست داره
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:56
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
نگاهم كرد،پنداشتم دوستم دارد،نگاهم كرد،درنگاهش هزاران عشق خواندم،نگاهم كرد،دل به او بستم،بازنگاهم كرد و ...تازه فهميدم يارو اوسکله فقط نگاه ميكنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:46
+1
نیوشا
نیوشا
میدونی تــوی دنيــا فقط يه قلبــه كه واســه تــو می‌تپــه و اونــم قلــب خــودتــه !!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:33
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
فقط تو ایرانه كه وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بكنیم كه تو خونمون راحت باشه میگیم پا شو شلوارتو در بیار
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:52
+1
gha3m
gha3m
از گورخری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری یا این که سیاهی راه راه سفید داری؟ گورخر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی، فقط عادتهای بد داری یا این که بدی و چند تا عادت خوب داری؟ ساکتی، بعضی وقتهای شلوغ می کنی یا شیطونی، بعضی وقتها ساکت میشی؟ ذاتاً خوشحالی، بعضی روزها ناراحتی یا ذاتاً افسرده ای، بعضی روزها خوشحالی؟ لباسهات تمیزن، فقط پیرهنت کثیفه یا کثیفن و شلوارت تمیزه؟ و گورخر پرسید و پرسید و پرسید، پرسید و پرسید و بعد رفت. دیگه هیچ وقت از گورخرها درباره راه راه هاشون چیزی نمی پرسم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:28
+3
ashkan
ashkan
دقت کردین فقط یه ایرانی میتونه بعد از چند روز کنگر خوردن و لنگر انداختن و استراحت ، وقتی پاش میرسه خونه خودش بگه : آخیش . . . هیچ جا خونه خود آدم نمیشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:21
+4
ashkan
ashkan
فقط يه ايراني ميتونه شامپو رو تو يه هفته تموم کنه و تهش رو با آب قاطي‌ کنه و يک ماه بيشتر استفاده کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:18
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ