یافتن پست: #مرد

mahdi
mahdi
دوستم با ماشین زده طرفو . از ترس اینکه طرف مرده باشه پیاده نشده . میگه یعنی مرده؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ رفته تو موتور ماشین داره شماره شاسی میخونه الانم میاد کارت ماشین میخواد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 11:58
رضا
رضا
وقت تنگ است کسی گفت :بيا تا برويم بوی مردار گرفتيم از اينجا برويم چشم چرخاند و زمين دور سرم می چرخيد ناگهان باز کسی گفت خدا را برويم عشق در معرکه امروز غريب است غريب کاش فرصت بدهد مرگ که فردا برويم کم بگوييد که اين چشم به راهی تا کی ؟ ترسم آخر همه از خاطر دنیا برويم ما از اين -ماندن بی عشق - دگر خسته شديم گر دلت پا به رکاب است بيا تا برويم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 11:10
+2
رضا
رضا
عاقبت خواهم مرد.... نفسم مي گويد وقت رفتن دير است..... زودتر بايد رفت.....رازها را چه كنم؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 10:03
+2
رضا
رضا
مردمانی هم هستند که دوستشان داریم... که دوستشان داریم... که زیاد دوستشان داریم... نمی دانیم بخشی از «تجربه» مان هستند یا «خاطره» شده اند... ولی دوستشان داریم... و هی فکر می کنیم، هی فکر می کنیم، هی فکر می کنیم و نمی فهمیم، یادمان نمی آید چرا دوستشان داریم... انگار که... انگار لج کرده باشیم دوستشان بداریم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 09:23
+2
zahra
zahra
فرق محل كار ایرانی ها و امریكایی مردم امریكا در خانه استراحت می كنند، در اداره كار می كنند و در خیابان تفریح... اما مردم ایران در خانه تفریح می كنند، در اداره استراحت و در خیابان كار.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 00:32
+8
مهسا
مهسا
مردمان کنار ساحل بعد از مدتی صدای امواج را نمی شنوند چه تلخ است قصه عادت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:50
+4
مهسا
مهسا
خنده اي بر خاطراتت كرد و رفت ای دل ... ديدي كه ماتت كرد و رفت منكه گفتم اين پرستو مرده نيست... من كه گفتم اين بهار افسرده نيست هم شكست و هم شكستم داد دل ... عجب كاري به دستم داد دل
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 22:57
+1
amir ali
amir ali
خواجه عبدالله انصاری فرمود:

بدانکه، نماز زیاده خواندن، کار پیرزنان است

و روزه فزون داشتن، صرفه ی نان است

و حج نمودن، تماشای جهان است.

اما نان دادن، کار مردان است...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 21:40
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مرده ام در کوچه های بیکسی ، سنگ قبرم را نمیسازد کسی ، سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین یارم مرا از یاد برد .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 15:15
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مرده ام در کوچه های بیکسی ، سنگ قبرم را نمیسازد کسی ، سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین یارم مرا از یاد برد .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 15:13

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ