یافتن پست: #میخ

saman
saman
در CARLO
وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 10:55
+5
مهسا
مهسا
میـدونے کِے مے فهمـے خـیلـے تـنهایـے ؟؟
وقتـے از نت میـاے بیرون .
و خامـوش میکنـے
میـرے توے تخـتت و طاق بـاز میخوابـے !
به سقـف خیـره میشے ...
کـه هر شـب انگـار داره میـاد پایین تر ...
آخـرش یه روز مے چسبه به کف ِ زمین و خفـه میکنه (!)
بغضـت میگیره و کلـه تو میکنـے زیر پتـو ...
با بدبختـی گریـه تو قـورت ...
سعـے میکنے بخوابے ...
{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:35
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺑﻮﺳﻢ ﮐﻦ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺷﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻣﯿﺨﺎﻥ ﺣﺮﻓﻮﻋﻮﺽ
ﮐﻨﻦ ! {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 21:04
+8
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:49
+9
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بچه ها همه جواب بدين پليززززززززز تواين سايت كي كيوميخواد كبوترهاي عاشق روبشناسيم:دي
93 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:30
+23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
"این را فهمیده ام که بیشتر ماهیها موقع پیری شکایت می کنند که زندگیشان را بی خودی تلف کرده اند.دائم نفرین و ناله می کنند و از همه چیز شکایت دارند!
من میخواهم بدانم که راستی راستی "زندگی"یعنی اینکه تو یک تکه جا هی بروی و برگردی تا پیر بشوی و دیگر هیچ؟یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟"

*ماهی سیاه کوچولو/صمد بهرنگی*
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:15
+5
sasan pool
sasan pool
میخوام یه زن بگیرم اسمش ستاره باشه


بعدسرش هووبیارم اونم اسمش ستاره باشه


بعدیه گوشه اتاق باخیال راحت بشینم تخمه بشکنم


وجنگ ستارگان وتماشا کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:56
+3
saqar
saqar
در CARLO
میخوام از چندتا درد دخترونه براتون بگم :فکر کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه، دست کنی تو موهات. از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه مانتو ببندی. از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:12
+5
saqar
saqar
در CARLO
مامانم شیر خریده ماست زده، خاله م بهش گفت :اگه واقعا میخوای خودکفا بشی باید یه گاو هم ببندی توی حیاطتون که دیگه پول شیر ندی!!
مامانم گفت :والا یه گاو بستیم اینجا ولی فقط مث گاو سرش تو کامپیوتره شیر نمیده اصن!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:58
+3
saqar
saqar
در CARLO
به اونی که سیگار میکشه میگن سیگاری،
به اونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی...
فقط میخواستم بگم اون بنده خدایی که "پیپ" میکشه چه گناهی کرده آخه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:44
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ