یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
• هروقت بین دوتا انتخاب مردد بودی,
شیر یا خط بنداز!
مهم نیست شیر بیفته یا خط...
مهم اینه که;
اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه...
میفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته یا خط....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:37
+7
sasan pool
sasan pool
زنها تا وقتی شوهر ندارن فقط شوهر میخوان ولی وقتی شوهر کردن دیگه همه چیز میخوان
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:28
+1
saqar
saqar
در CARLO
یکی ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﺎ، ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﺷﺪ.
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻡ؟
که ﺍﯾﻨﻮ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻣﻦ...
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻡ ﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ!!!:|:)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاسخ منطقی اکثر والدین ایرانی درمقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد: آخه کی تاحالا همچین غلطی کرده که تو میخوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد: حالا هرکی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:22
+6
sasan pool
sasan pool
دنیای عجیبی شده است !!!
برای دروغ هایمان خدا را قسم میخوریم و به حرف راست که میرسیم می شود جان تــو …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:58
+2
mamad-rize
mamad-rize
داشتم با ی اینگلیسیه چت میکردم
یوهو اینگیلیسیم تموم شد!!!!
بهش گفتم : too roohe ammat honey !!!
گفت: what does it mean ??
گفتم : love u!!!
گفت: so too roohe ammat too!!!!
بیچاره عمم همش چوب ندونم کاریای منو میخوره!!!!!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/10 - 15:28]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:27
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی ..

اونایی که بهت زنگ میزنن قلبت گروپ گروپ میــــزنه ..

همونایی که وقتی کنارت نشستن قایمکی بهت اس میدن دوست دارم و
به آسمون نگا میکنن ..

اونایی که همش قربون صدقت میررررن ..

همونایی که وقتی از دور می بی[!] دست تکون میدن و قند تو دلت اب میشه

و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

این دخترا اصلا تا به حـــــال به دنیا نیومدن ..

هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که منقرض هم بشه ..

البته عمه ی خدا بیامرز من اینجوری بود ..

به هرحال گفتم که در جریان باشید داداشیا ی گلم ..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:24
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/10 - 15:05]
27 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:00
+14
roya
roya
در CARLO
این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدرعروس:خودت بگوخلافت چیه؟

داماد:فقط آدامس زیادمیجوم.

چرا؟

بوی سیگار رو از بین میبره .

مگه سیگارمیكشی؟

آره بعد از عرق حال میده

مگه عرق میخوری؟

آره گیرایی تریاك رو زیاد میكنه.

مگه تریاك میكشی؟

آره،ازبیکاری ک بھتره .

مگه بیکاری؟

آره همش كه نمیشه دزدی كرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:17
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ