یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــاشـد هر چـه تو بگویـی ...!
کمـی زمان می خـواهـم ...

هــر وقت تـوانسـتم نــفس کـشیـدن را فــراموش کنـم ...
تــو را هم از یــاد خـواهم بــرد !!!...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیر فهمیدم ..
خیلی دیر …

” عزیزم ” …
” گلم ” …
“عشقم “….
تکه کلامش بود!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 19:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 16:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوا که بارانی میشود...
.
.
.
از پنجره اتاقم...

.
.
خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!:))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد: این لباس‌ها چیه رفتی دوباره خ[!]؟!
زن: آخ باز شیطون گولم زد گفت بهت میاد.
مرد: مگه بهت نگفتم هر وقت شیطون داشت گولت میزد بگو دور، شو دور شو...
.
.

زن: گفتم، ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد...! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با این گرونی گوشت ، دیگه کم کم آبگوشت تبدیل میشه به off goosht!..
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوس پسر دارم اصن زنگ نمیزنه..خب طبیعتا منم عمرا زنگ بزنم بهش!
sms هم نمیده خب منم نمیدم..اصن به درک..مگه قحطیه پسره..والا!
اصن از هم خبر نداریم..ینی آزادِ آزاااااااااااااااااد :)
اصن نمیدونم کدوم گوریه نفلهههههههههههه [-(
اصن ما هیچکدوم دوس پسر دوس دختر نداریم که :|

اه باز به جای قرصای آبی قرصای قرمزو خوردم..خیلی میبخشین..خوب میشـم ایشالاااااااااااا..باز شمام دعا کنین<img src=(" title=":((" /> =)))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟ بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست. دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه.



دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



اگه اعصابت خرابه اهنگ بخون
یهو میبینی که داری میخندی
چون صدات از اعصابت خرابتره



دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 15:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/26 - 13:30
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ